19 Şubat 2019 Salı

Ice Wood Design


   Merhabalar!
Uzun zamandır istediğim işlerden birini henüz hayata geçirebildim. İsmi konusunda tartışmalar var:) Marka logomuzda tabiki design diye belirtiliyor olsada Berkay bunun kendine ait olduğunu o yüzden Ernesto Oscar Umberto DeSing olan gizli ajan ismini vermek istediğini söyledi ve o kadar güzel ısrar etti ki kıramadım. Sonuçta http://shopier.com/icewooddesing artık açıldı. Korkuyorum ve karnıma ağrılar giriyor ne olacak diye ama mutluyumda çünkü istediğim bir şeyi yaptım.Sonucu ne olursa olsun geriye dönüp keşke demek istemiyorum artık. Bu yıl listemden birçok şeyin üstünü çiziyorum. aslında buraya da daha çok uğramak istiyorum. Berkayla denediğimiz yeni tarifler ve gezdiğimiz mekanlar var ayrıca güzel kitaplar okudum. 
 Ürünlerden ilk grup "çocuklar mutfakta" için tamamiyle sevimli dostlar modellerinden oluşan,gıdayla temasa uygun,alerjen olmayan akçaağaç malzemesinden yapılmış ve sadece zeytinyağ ile ovalanarak parlatılmış mutfak grubu. Kesme tahtası setlerinin en büyük özelliği bu uçları klasik bıçaklar gibi olmadığı için "aman üstüne düşer,ah gitti parmağını kesecek şimdi" derdi olmadan meyve,sebzelerini kendisinin zevkle hazırlayabileceği formda olması. Metal gibi kesilen gıdaların vitamini azaltması gibi bir durumda söz konusu değil. 

"Kendim yapabilmem için bana yardım et." Montessori pedogojisi bireysel zekaya dayalı ve yaratıcı problem çözme becerisini teşvik ve talep eder. O,kendi ayakları üzerinde durmayı ve bağımsızlığı eğitir. Amaç güçlü bir kişilik ve öz denetimin oluşmasıdır. Mutfak ise erken yıllarda öğrenilmesi amaçlanan pratik yaşam becerilerini en iyi öğrenme mekanıdır. Yiyecek hazırlamak,kendi kendine yetebilir hale gelmelerinde önemli bir adımdır. "Başardım" duygusunu tadabilmeleri ve öz değer yükseltici bu ortamlar için ahşap,güvenilir,alerjen olmayan ve kendilerne özel malzemeler kullanabilmeleri önemlidir.
Bende buradan yola çıkarak oğlumun da çok severek kullandığı kimi zaman kesme tahtası,kimi zaman kahvatıda tabak niyetine kullandığı bu ürünleri yapıp,pazarlamaya karar verdim.













İkinci grup ürünler ise ahşap yazı izleme tahtaları.Yazmayı kolaylaştırıcı ve 40*50 gibi güzel büyükbir ebatta doğal malzeme ve yine cilasız sadece yağ ile rengini ortaya çıkarmış,yumuşak bir ürün.Kendi ahşap kalemiyle set olarak geliyor.
Elifba seçeneğide mevcut. Özel kutularında ve kalemleriyle set olarak geliyorlar.Ayrıca tüm ürünlerin fiyatlarına kargo dahil. 










Üçüncü ve en sevdiğim çocuk yogasında da kullanılabilecek sonsuzluk tahtası. Sonsuzluk tahtası nefes alış verişleriyle uyumlu şekilde parmağını yada kendi özel ahşap kalemiyle izleyerek kullanıyoruz. İsterseniz mum ışığında yada biraz tütsüyle belki rahatlatıcı bir müzik ile etkisi artıyor. Aklını ve bedenini sakinleştirici birkaç dakika dahi yeterli oluyor. Bazen üzerine nohutlar koyuyoruz ve onları fazlalaştırıp dkkatini vermesini sağlıyorum ama bu bir aktivite değil bu bir çeşit deneyim! 

Kısacası hepsi bir anne olarak benim çocuğumu büyürken ihtiyaç duyduğum ve tabiki oğluma kullandığım kalitede ürünler. Şimdilik İnstagram hesabımdan ve linkini buraya koyacağım shopier üzerinden satış yapıyorum. Kısmet belkide kendi sitemi açabilim. 
İşte böyleee.    

http://shopier.com/icewooddesing

Umarım sevilir,umarım beğenirsiniz.






3 yorum:

  1. MUH-TE-ŞEM. Harikasın, hemen sayfaya koşuyorum şimdi..

    YanıtlaSil
  2. Şimdi sayfadan geri geldim, şahane gerçekten ama bir önerim olabilir mi? Ürünlerin boyut bilgisini de ekleyebilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh doğru ben hep ınstagramdan vıdeolar vs koydugum ve oradan paylastıgım ıcın sıteye yazmayı hıc dusunmemısım.Yarın ılk işim bu olucak canım cok tesekkur ederım.

      Sil