14 Mart 2016 Pazartesi

Tuvalet Eğitimi Tablosu

  Ay bunlar çooook tatlı ama:) Ben her hafta değişik değişik kullanmayı düşünüyorum.Trenleri,uçakları ve itfaiyeleri sevdiği için önce onlarla başlamak istiyorum.Genelde özendirmek için sadece ilk hafta kullanılıyor ama alışkanlığı tam kazanana kadar değişik değişik kullanıcam yeter ki motive olsun:) 
Bunları araştırırken öğrendim ki çiş partileri bile varmış haha herşeyin partisi var artık.Yakında bizim ülkemizde de popüler olur zaten.
  Sizde tuvalet eğitimine başladıysanız çocuğunuzun ilgi alanına göre seçin bir tane ve klozetin yanına yapıştırın.Her yaptığı çiş/kaka sonrası ya sticker yapıştırın yada gülen yüz çizin! 
Ben her işaretle bitişe yaklaştığını "kendisiyle gurur duyması" gerektiğini söyleyip öpüyorum.Mutlu oluyor minnakım.
Bu tabloların çok daha büyükleri var aslında 30 günlük falan ama çocuklar zaten sabırsız ve sona ulaşmaya çoook var gibi gözükenler benim bile hoşuma gitmedi.Herkesin kendi tarzı var işte ben bu tarz olanları uygun buldum.
Rutin kartlarınıda banyoda görebileceği yere yapıştırıp en baştan bunlarıda alışkanlık haline getirmekte fayda var! Bu işleri 4-5 yaşına bırakanları okudum ve çok şaşırdım.Çocuk tuvaletini yaptığında insin klozetten,önce çamaşırını sonra pantalonunu yukarı çeksin,sifonu çeksin sonrada ellerini yıkayıp çıksın.Bu hiç zor değil.Çocuklar bu tarz öz bakım işlerini "kendilerine imkan verirseniz" bir süre sonra rutin haline getiriyorlar.Bizim rutinimiz güzel gidiyor.İlk başlarda ilgisiz ve çabucak ordan çıkmak istesede.. Ahh birde "anne çiş geldiiii" dese neler vermezdim:)) 

Şimdiii sıra tablolarda, örnekler tabiki pinterestten.. Bazı tabloların kenarlarında ait olduğu sitelerin linkleri var oralardan detaylı bilgilerede ulaşabilirsiniz.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder