27 Ağustos 2014 Çarşamba

7.ayım bittiğinde ben....

  7ayım bittiğinde ben..yatar pozisyondan kendimi kaldırıp oturabilmeyi başardım.Hem baktım olmuyor,her istediğim yere gidemiyorum,uzandığım şeyler önümden çekiliyor,bende totomu kaldırıp emeklemeye başladım.
  Öğrendim ki; annemin boynu,babamın parmağı; envai çeşit dişlikten daha bi güzel:)
  Fark ettim ki; şişme simidin içinde çok çırpınıp,yüzmeye çalışmak için erken.Tepetaklak dönüverio adi simit:)
  Çekmeceleri karıştırmıyom ben!nem var yok onlara bakıyom..
  Baby led weaning..Kendi kendime yeme çalışmalarım:)Suyumun yarısını üstümede döksem içmeye çalışıom.
Sağa sola tutunup ayağa kalkma çalışmalarım anamın gözünden kaçmış olcakki,beni pusette bırakıp bir koşu emziği kapıp geldi..şoookkk..ben ayakta kenarlıklara tutunmuş sarkıyorum.Yaptığı en büyük salaklık olarak not edildi:)

Eee her geçen gün yapabildiklerim listesine yenileri ekleniyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder