30 Ocak 2016 Cumartesi

Kahvaltılık Muffin

  Minnakımın "karşıyım herşeye,karşıyım var mı?" döneminın bu aralar "yemeğe itiraz" kısmına geçmiş bulunmaktayız.Öyleyse napıyoruz efenimm, yılmıyoruz! Çabuk hazırlanan ,az malzeme gerektiren ve yapımı kolay atıştırmalıklar&menüler hazırlıyorum.Her zamanki gibi zorlama yok.Hee İce yemediğinde ben kendi kendimi yiyorum o ayrı:))

Bu muffini sadece peynirli ve dereotlu da yapabilirsiniz.Rendelenmiş kabak ve havuç eklenebilir.Brokolide yakışıyor.. Canınız ne istiyorsa ve evde ne varsa..


 Kahvaltılık Muffin (10 adet)
2 yumurta
1 su bardağı ılık süt
1 tatlı kaşığı ruşeym
Kabartma tozu (isteğe bağlı)
100grm eritilmiş tereyağ
1,5 su bardağı mısır unu
1 su bardağı tam buğday unu

Ek Malzeme; göz kararı ince kıyılmış kapya biber,ıspanak ve beyaz peynir.
200 de 25 dk içinde pişiyor.Yumuşacık ve lezzetli bir kahvaltılık.

4 yorum:

  1. hmmmm yam yam yam :) bişi sorucam, buzluk kullanıyor musun, nasıl çözdürüyorsun çeşitli gıdaları? malum bizim kızın öğle yemeğini hazırlıycam ya 8 ay sonrası için korkuyorum, haftasonundan hazırlasam butip şeyleri derin dondurucuya, ertesi öğlene çözdürme işi nasıl olacak falan diye düşünüyorum da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buzluk kullanıyorum tabi en çok köfte ve haşlanmış baklagiller için.Az haşlanmış tek porsiyonluk poşetlere sebzeleri koyuyorum mesela sonra hoop tavuk yada et suyuyla tencereye blendırdanda gecırdınmı 10dkkada çorba:)) sebzeli börekler fln yapıncada çiğden koyup hiç çözülmeden fırına atmak gerekiyor.böyle keklerıde pişirip tek tek poşetleyıp çözülmeden fırında ısıtmak gerekıyor.Meyveli kurabiye kek flnda yaparsın yanına koymak için hatta kendi yapsın daha cok hoşlanır

      Sil
  2. güzel bir tarif. ege yemezse ben yerim nooolcak ki :D
    eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yiyorum.Bayaa çocuğun artıkçısı oldum hahaha:))

      Sil