1 Haziran 2016 Çarşamba

Babacığım

  Aaa bu da oldu:)) Vallahi saçını süpürge et,yeme yedir falan dermişim haha yok canııım o kadar değil ama sürekli ben bakıyorum çooocum sana bir kez "annecimmm, anneciğim, annecii" demedin be! 
"Annemmmm" diye koşarak kucağıma atıldığın oluyor tabi ama kıskandım yani..
  Bir akşam zil çalınca kapıya "Babacııım geldii" diye koştu.Sonra şımarma zamanlarında falan çoğunluklada birşey isterken bu "babaccııım" lar çoğaldı.Babamızda pek bir mutlu,gururlu:) Her fırsat bulduğu yerde övünüyor bu durumla.
  Bu haftasonu kuaföre gittiğimde beraber kahvaltı yaptılar,4 saat kadar dışardaydılar sonrada ofise falan uğramışlar,yemek yemişler,kitap almışlar,bana da foto atıp durdular tabi.Bende bir keyif yaptım ohhhh sefam olsun vallahi hıhhhhh.Sonra canım sıkılmaya başladı,rahat battı,oğlumu özlediiiiim.Oda beni özlemiş:) Akşam döndüğünde kapıdan "annemmm" diye kucağıma bir atladı ki.. Rabbim hiç bir yavruyu annesiz yada annesinden uzakta koymasın.Bu nasıl bir sevgi, nasıl tarifsiz bir duygu! Gitti geldi bir 10dk kadar boynuma sımsıkı sarıldı.
Anladım kiii "annecim" demesede olurmuş.. Boşyere ne kıskanıyorsam bende, ahhh ahhh benden hiç umduğum gibi bir kaynana olmayabilir:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder