24 Ekim 2016 Pazartesi

Aç Tırtıl Aktiviteleri

  Yarın oğlum "haftanın çocuğu" kapsamında okula en sevdiği kitabı götürecek."Aç Tırtıl" kitabını çok seviyor, özellikle tırtılın cumartesi günü yediklerini ezbere biliyor:) İnstagrama videosunu koymuştum bir iki gün önce kitabı parmağıyla gösterip söylüyor,bir anne sormuş okumamı biliyor diye gahahaha yok artık:)) 
  Neyse örtmenimiz not düşmüş maile yanında hikaye kartı,kostüm,kukla gibi materyallerde olursa daha iyi olur denmiş.Bugün bende evdeki malzemeler ile birşeyler yaptım aslında vaktim olsa her çocuk için tırtılın şapkasını ve kuklasını yapmak istiyordum ama başka sefere artık..

Benim yaptığım bunlar;  
•Kelebeğin yaşam döngüsünü anlatan bir kart çizdim,kuru kalemler ile yaptım.

•Parmak baskısı ile rakamları çalışma.

•Caterpillar "C" harfini kesip oğluma boyattım ve tırtılın şarkısını yazıp,resmettiğim sayfaya yapıştırdım.

Dediğim gibi keşke bir gün daha vaktim olsaydı daha farklı şeylerde yapardım ama sizlere fikir olması açısından bulduğum "aç tırtıl aktivitelerini" bir sonraki postta yayınlayacağım.
Herkese eğlenceli vakitler dilerim:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder