11 Ekim 2016 Salı

Kreşten Gelen İlk Hastalık

  İceoğlanın ilk mektepli hastalığını maaaa aile yaşıyoruz.Önce ateş,ertesi gün ishal sonrada günde 5 defayı bulan kusma,üstüne bunlar önce eşimde onunki tam geçmişken bende oldu:( Şu hayatta en nefret ettiğim hastalık baş dönmesi ve mide bulantısıdır! Hamilelikte başıma gelmesinden en çok korktuğum şeydi çok şükür yaşamadım ama o kadınları şindi daha iyi anlafım böyle bir durumu aylarca çekmek... 
( bana çocuğumu hatırlatan bir Halloween süslemesi dip sos:)))çoook iğrencim evit:D )

  Doktorcuğum ve tüm okullu çocuğu olan tanıdıklar "ohhhh okulluda oldunuz gelsin grip,gitsin enfeksiyonlar" demişti o yüzden hazırda bekliyorduk.Okuduğuma göre okula giden bir bebe yılda 8-12 kez hastalanabilirmiş.İlk ayı vakasız atlatmamızın ardından şuan heryerde salgın olan "bağırsak enfeksiyonuna" yakalandık.Çocuğum bembeyaz oldu kıyamam,halsizlik yok maşallah ama kustukça korktu çünkü bebekliğinden beri hiç kusmayan bir çocuktu."annecim ben temizlerim sen üzülme" demesiylede beni bitirdi.Gören duyanda kızıyorum sancak hey allahım heyyyyy.Sarıldım,sırtını sıvazladım o kusarken destek oldum ,üstünü değiştirdik,muz vereyim dedim "hayır çıkartıyorum istemem" dedi:( Akşam doktora gittik kusma için bir şurup birde bağırsak florasını düzenleyici bir şase verdi.Şaseyi hiç kullanmadı ama şurup işe yaradı.İşin kötü tarafı aynı gece belirtiler bende de çıktı.. 
  Geçtiğimiz 24 saati yatıp,sızlanıp,uyuyup,banyo ve yatak arasında sürünerek geçirdim.Bu arada baba oğul dışarı çıkıp kahvaltı yapmış,oyuncaklara gidip gelmişler falan farkında bile varmadım.Ama o gün yemek yiyemediği için üzüldüm.İki gündür muz,elma,nane limon,peynirli tost ve haşlanmış pattis yiyerek besleniyorum.Bu akşam daha iyiyim çok şükür.
Bizimki çoğu hastalık düşünüldüğünde belki küçük bir şey ama sağlığımız için daha çok şükretmemiz lazımmış onu hatırlattı bana.Allah tüm hastalara acil şifalar versin.

4 yorum:

  1. Burada stomach flu diyorlar ona ve ilaç vermiyorlar, sadece ateş çıkarsa ateş düşürücü o kadar. Birkaç güne geçiyor. Ve bizde de sırayla herkes geçiriyor. Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu okuyunca baktım şimdi evet bu durum için ev yapımı çaylar fln varmış not aldım tarifleri.Kusma çok olunca önce rota sandılar ama değilmiş.Ateş düşürücü vermedi sadece kusma için şırıngalı bir şurup verdiler bizede.Çok saol canım fena birşeymiş.

      Sil
    2. Saol canım sanada tekrardan geçmiş olsun.

      Sil