12 Aralık 2016 Pazartesi

Yine Öksürük:(

  Ayy ne hastalıkmış be bitmek bilmedi:( Hasta çocuğunu okula gönderen ailelere buradan teşekkürü borç bilirim.Basit öksürük,hapşırık olayını kast etmiyorum bulaşıcı evrede olanlar için isyanım... 
  Basit birşey sümük yeşil-sarı ise gönderme işte hala bulaşıcı bunuda mı bilmiyorsunuz işinize mi gelmiyor anlayamıyorum:( Ayda bir kez muhakkak çocuğa hastalık bulaşıyor o da gelip babasına geçiriyor ohhhhh direk man flu mode! Biri bi koltukta diğeri yerde yaptığı minder,yastık,çarsaf ne varsa doldurduğu şeyin üzerinde öksürük,hapşırık,salya sümük içindeler.Bende sürekli portakal,nar,havuç vs servisi nane limon ve adaçayı yetiştirme telaşındayım.Isscacık buharlı banyo bide bir kaseye azcık viks koyup kaynar su döküyorum ve banyonun bir köşesine yerleştiriyorum ohhh rahatlasın açılsın burunlarımız.. Öksürük için gece soğan kes koy odasına demişti bir arkadaş hakikaten işe yarıyor yalnız kebapçıdan beter kokuyoruz:)) Annelerimizin kültürüne "her derde deva hasta çorbası" diye geçmiş tavuk suyuna çorbada yaptım pek rağbet görmedi.. 

  Günde 4 kez nebulizer ile soğuk hava veriyoruz,bol c vitamini mevsim meyveleri ve en az ilaçla atlatma derdindeyiz.Offfff valla bir bitsin şu durum önce evi kırklayıp sonra doğru termale gidicem misss..Şimdi yastık kılıfı ve çarşafları,havluları sürekli değiştiriyorum,her odayı günlük havalandırıyorum,temiz havaya yarım saat olsun çıkıyoruz,yastık yorgan ne varsa her hastalık sonrası yıkıyorum.Turplu ballar,ayvalı ıhlamurlar vs ile takviye yapıyorum.Bakalım bir iki güne atlatırız umarım.. Ateş ve halsizlik yok çok şükür çocukta ama koCca her yeri et kırığı:( 

Bir iyileşsinler bende hasta olma hakkımı kullanıcam! 

4 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun biz sıramızı geçen hafta savdık bakalım bize tekrar ne zaman uğrayacak...

    YanıtlaSil
  2. Man flu diye web sayfası var, hem de dalga falan geçmiyorlar resmen ilaçlar bakım önerileri falan :D Hepinize geçmiş olsun, ilaca karşı değilsen ve iş çözülmezse sana özelden bir öksürük şurubu önerebilirim zararsız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))gün itibariyle heryerim et kırığı,boğazım ve burnum fena oyyy asıl ben eve gelmek istemiyorummmm diye homurdandım sonra bir baktım yanağımı okşayarak uyandıran bi minnak var "annecim seni çok seviyom bennn" diye..

      Sil