27 Ocak 2017 Cuma

Anne'nin Mola Hakkı (!)

  Çocuktan önceki hayatına dair en çok neyi özlüyorsun deseler kesinlikle uyumayı derdim.Çok uyuduğumdan değil ama öyle bir özgürlüğüm olduğundan..seçme hakkım vardı! Haftasonları devirip totomu yatardım bazen öğlene kadar.Geniiş geniş kahvaltı yapar,duşa girer ancak akşama doğru çıkardım gezmeye.Şimdiyse o saatlerde eve gelmiş oluyoruz:) Sanırım asıl özlediğim serbest stil uyuma değil de sorumsuzlukmuş dimi:D
  Öğlen ne yese,akşama ne yemek yapsak diye düşün.Nereye götürsem,ne oynasak,farklı bir yerlere mi gitsek acaba diye düşün.Kreş yeterli değil gibi farklı bir yer düşün,ee ilerde nasıl bir okula gidecek etraftaki okulları da düşün.Bu çevrede imkanlar kısıtlı farklı bir yere taşınmayı düşün.Birde bu karın kaslarını nasıl eski haline getiririm diye düşün.İşe başlayınca nasıl olur,evden çalışsam nasıl olur acaba onu düşün.Tatile nereye gidicez onu düşün.
  Bıkkın değil "yorgunum".Bu genelde yanlış anlaşılabiliyor.Zaman zaman böyle yorgun olduğum zamanlar oluyor.Çok sık değil ama oluyor.Anne olabilirim ama insanım bende heeeyyy! Bunu rahatça söylemekte benim hakkım ama bağzı süpper anneler içten ve samimi ayrıca masum olan bu açıklamayı,sanki kendileri hiiiiiç öyle hissetmiyormuşcasına kızgınlıkla karşılıyor ve yadırgıyorlar.Ayy demek istediğim hadi bana destek olun kendimi iyi hissedeyim değil! Kimsenin tohumuna para vermedim çok dert etmem ama kadının kadına,bir annenin aynı şeyleri yaşayan bir başka anneye daha ılımlı yaklaşamaması beni üzüyor.Sonra işte tüm bu eleştiri yağmurundan kaçıp,gerçek hissettiklerini kamufle eden harika gözükmeye çalışan anneler olmaya itiliyoruz:( 
  Şu bir ay bolca kitap okudum(1393 sayfa!),son bir haftadır sporda yapıyorum,netten uzak kaldım,ailemle güzel vakit geçirdim ohhh.Birkaç gece çocuksuz çıktık,konuştuk falan,eşime iş yerinde yardımcı oluyorum ama aslında devamlı ve saatleri düzgün bir iş bulsam daha iyi olur:) Bakıyorum negatif insanlardan,hızla değişen haber akışından,bazen çocukla yapış yapış geçen uzun zamandan sonra birkaç saat dahi uzak kalmak iyi geliyor!
  Soruyorum bir annenin çocuğunu içermeyen programlar yapması ve bundan zevk alması(!!!) onu kötü yada ilgisiz anne mi yapar? 
  

4 yorum:

  1. O başıboşluk halini ben de özlüyorum hatta bugün de onlardan biriydi ne çok boş vaktim varmış şaşıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yoğun çalıştığım zamanlar bile böyle değildi kesinlikle çok boş vaktim varmış:)

      Sil
    2. Kımetini bilemediiiim nıy nıy nıy diyerek katılıyorum bu halaya! Kadının kadına ettiğini adam kadına etmiyor valla, herkesin çocuğu süper veya korkunç, ortası yok ya da normalliği yazmaya çekiniyoruz (çekinmeyelim)

      Sil
    3. Aynen öyle! Herkes ya övme ya yerme derdinde ne bileyim neyse o işte millete övsem ne olcak zaten ne olduğunu görüyorlar:))çocuk ortada ayoll..

      Sil