22 Aralık 2017 Cuma

Berkay 4 Yaşında

   Yaaa siz nasıl tatlış bi grup oldunuz böyle:)) Üstelik annem tam bir gamlı baykuş,babam çok ciddi bir adamken torunlarının yanında kendinden geçiyorlar. Torun Eyleme Entertainment geldi diyorum ahaha.
 Bu sene kuzenlerim Berkay’a Viyana’dayken süpriz parti yaptılar hemde okulda arkadaşlarıyla minik bir kutlaması oldu diye,birde evde yapmayalım dedik ama anane&dede bu fikri kabul etti mi? Ordan bakınca nasıl duruyor:) Transformesli süslerle uyum içindeler maşallah.Soframızı kurduk,yedik içtik.Minnakın son haftalarda favorisi olan tombala oynandı,hediyeler açıldı.. Minnakım tam 4 yaşına girdi.4 koca yıl wowww! 
 Doğumunu hikaye olarak o kadar çok anlattım ki sorsan kendisi şöyle diyor; “Önce çoook fazla kar varmış annem üzülmüş ama sonra karlar erimiş hatta çok güneşli bir gün annemin karnı gıdıklanmış.Doktora gidince oğlun geliyor demişler.Ben kış ortasında sıcak bir günde, güneşle gelmişim.Adım ayışığı gibi demek ama güneş gibi doğmuşum yani annem öyle diyor.Kış güneşimmm,ayparçam,beyaz pamuğum diyor.Sonra herkes çok sevinmiş,bir sürü insan beni görmeye gelmiş,gelemeyenler telefon açmış.Çok öpmüş annem ve “seni çok seviyorum” diye kulağıma fısıldamış.Sağlıklı ve mutlu yaşamam için dua etmişler.Sonrada işte ben büyümüşümmm!” 
  Evet Aralığın ortasında 20 derece sıcaklıkta geldin kuzum,doğduğunda bile güldün.Hatta ilk birkaç gün hiç ama hiç ağlamadın herkes şaşkındı.(kolik gelene kadar fırtına öncesi sessizlikmiş) 
Ömründe alacağın yaşların çok olsun,sağlıklı olsun! Büyüdüğünü görebilmek tek duamız,sen hep sağlam bas yere,çokça gül,bolca gez,keyifle ve huzurla yaşa evlat! Sınavımız seninle olmasın oğlum.Seni çok seviyorum,çoook seviyoruz.İyi ki varsın! 

2 yorum:

  1. <3 nice sağlıklı, mutlu, cingöz cingöz güldüğün, anneli babalı ananeli dedeli güzel yıllara Berkay <3

    YanıtlaSil