4 Ekim 2018 Perşembe

Berkay Mutfakta

  Berkay'ın en sevdiği şeyler sırasıyla araba kurcalamak,müzik,dans ve mutfak da vakit geçirmek. Hepsiyle ayrı ayrı eleştirildiğimiz zamanlar oluyor haliyle. El kadar çocuğu mutfakta nasıl bırakıyoruz diye(!) aslında gözetimle serbest bırakıyoruz ki kendi kendine bir şeyler yapabilsin, ileride öğrenci evine çıkınca bir yumurta bir,makarna ve tostla zafiyet geçirmesin. Sonra el kızı gelsin iki sulu yemek yapınca kıymete binsin demiiiii? Yok öyle oğlumu kimselere emanet edemem kendisinden başka:)) 
  Ayrıca hoşuna giden bir müzik duyduğu anda yolda,okulda,arabada,sokakta fark etmez başlıyor ritme uyup sallanmaya, seviyor çocuk. "Erkek adam kırıtmaz" diyen fakat herhangi bir Ankara havasıyla kendinden geçip eğilip bükülen kazık kadar adamların yaptığı bu lüzümsuz yorumları zaten dikkate alıyor değilim. Balet olsa da tayt giyince erkekliği eksilmez, çüküsü düşmez aksine kondisyonlu,disiplinli,hem zarif hem güçlü biri olur! 
 Müzik konusuna gelince anne/baba ne dinlerse çocukta onu dinler diye bir şey yok. Bazen filmlerde sevdiği bir müzik olunca hemen bak diyor bana açıyoruz sonra oradan oraya atlarken baya kendine göre bir liste oluşturmuş oluyor. Bazen benim dinlediklerimden beğendiği oluyor kayıt ediyoruz listesine. David Bowie dinlemesini tuhaf bulanlar,bu yaşta çocuk F.Mercury dinler mi töbe töbee,sen açmasan Linkin Park'ı nereden duysun,ayyy türkü dinletme kıro mu olsun(türkü dinlemek neden kıroluksa artık) ,Kiss ne be çok korkunçlu videoları var, ZZ Top ne ola ki el kadar çocuğa "kırmızı ballık göldeeeee kıvrıla kıvrıla yüzüyor" yetmiyor mu diye tepki gösteriyorlar. Çocuğu farklı göstermek adına yaptığımı düşünenler bile vardır eminim aslında sadece serbest bırakıyorum. Hem kendileri mesela Demet Akalından "Hayırdır cevapsız çağrı atmışsın, unuttun galiba beni bir kevaşe için satmıştın!"   gibi evlerden ırak sözleri olan Türkçe pop'un birbirinden acayip şarkılarını dinletirken rahatsız olmuyorlar:)) Geçen gün sosyal medyada görmesem böyle şeylerden haberim olmayacaktı,keşke olmasaydı da.. Neyse bunu da zevk meselesi deyip geçiyorum. 

Bunca giderden sonra sizlere minnağın Pulp/Common People dinlerken mutfakta "amannn allahım nasıl ocağa yanaşıyor,ayyy şimdi kescek parmağını,yıkandı mı onlar temizlendi mi acaba,ayy blendırla etrafı mafettiiii" gibi düşüncelere dalacağınız bir çeşit Bavyera tatlısı olan Kaiserschmarrn için gerekli erik marmelatı nasıl hazırlanır videosu:) Instagram'a daha detaylısını koyuyorum ama valla en sonunda bir yutup kanalı açacağım oğlana.





4 yorum:

  1. <3 <3 <3 Bu çocuğu damat olarak istiyoruuum :D Artık itiraf edeyim de rahatlayayım :D Ellerine sağlık! Nasıl güzel olmuştur kim bilir..
    Benim kızım hiiiç alakalı değil mutfakla da yemek kısmıyla da ama oğlum acaip alakalı, kim mutfaktaysa hemen zorum zorum bi sandalye çeker yanına dikilir izler. Sanırım nedeni daha günlük bebekken bile mayanın kahvaltısını hazırlarken anakucağına koyup tezgahın üstüne koymam ve hep izlemesi oldu.. Berkay da böyle izliyor muydu?
    Bu arada ikinizin de sesini ilk defa duydum ya çok sevimli, sıcacık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Verdim gitti ahaha Berkay'ın sesi kısıktı o gün ama genelde de borozan gibi zaten:P Evet mama sandalyesine oturtuyordum yanımda yemek yaparken onunla konuşuyordum,dans ediyordum falan bayılıyor böyle katılsın,yeni şeyler denemeye çok açık en azından muhakkak tadına bakar,sevmezsen yemezsen dediğimden zorunda hissetmiyor ya buda onu çekiyor sanırım.Birde yaptıkları güzel olur takdir alırsa keyfe gel.

      Sil
    2. Giz ya bişi rica edicem, dans diyince aklıma geldi. Maya'ya türkçesini geliştirmesi için hangi çizgifilmleri, şarkıları, varsa diğer medya uygulamalarını önerirsin, hatta senden rica etsem 5 yaş için medya önerilerini yazar mısın? Ben ekransızlıktan kurudum ya.. Yiter artık yani :D

      Sil
    3. :))) Bir yerden sonra zor geliyordur tabi haklısın. Ben kendi kullandıklarımı yazarım tabi ki neden olmasın böyle fikir alışverişlerini seviyorum.

      Sil