1 Nisan 2015 Çarşamba

Her Eve Lazım: Okuma Köşesi

  Evin en güzel yeri bence okuma köşeleri.Şimdide oğlum için bir tane düzenlemek istiyorum.Yaza doğru yapmış oluruz herhalde.
  Dikkatini dağıtıcak renk ve objelerden uzak durup,sade ve rahat edebileceği bir alan düşünüyorum.Işık alan,rahat minderleri olan,kitaplara istediğinde rahatça ulaşabileceği sevimli bir köşe.Çocukların çoğu gibi oğlumda saklanıp yalnız kalmayı seviyor,o yüzden gizli bir alanda olabilir aslında;çadır yada ağaç ev gibi.
*Amaç okumaya özendirici ve keyif alacağı bir yer.
*Yapılması gereken;örnek olmak.Kitap okumak,okurken görülmek ve beraber bolca kitap okumak..
  Çocuklarımıza okuma alışkanlığı kazandırmak istiyorsak bizlerde örnek olmalıyız tabi.Ben zaten bayılırım,dergilerim,kitaplarım evin dört bi yanında:)Eşim hiç ilgilenmez ama olsun ice en çok benimle vakit geçiriyor,umarım beni örnek alır kuzu.Onunla birlikte kitap okuyoruz,sayfaları o çeviriyor,bırakıp gidip başka bir tane getiriyor,aynı sayfayı bir kaç kez okutuyor..Daha bunlar ne ki konuştukça daha çok sorucak,resimleri anlattırıcak,doğaçlama yaptıracak,o hikaye o gece bitmeyecek.Kendimden biliyorum:) 
  Ufak dokunuşlar yada yeriniz varsa daha şık alanlar için örneklerde vereyim hemen.Çok yaşa pinterest,olmasan napardık:)
















  

2 yorum:

  1. Ama ben en çok ilk fotoya bayıldıııım. Ice di mi o????
    Aynı fikirler bu sıra bende de var, ben de senin gibi foto topluyorum ama odası dar ve uzun, aklım çok karışık :) 2 yaşının şerefine odasını azıcık düzenleyip minik kız odası yapıcam ben de ama eldeki malzemeyi kullanmayı ve minimum eklemeyi umuyorum çünkü 3 yaşta mobilyaları değiştirmek gibi bir hayalim var. Ama bu okuma köşesi kesinlikle benim de olmazsa olmazım! :)

    YanıtlaSil
  2. Yok yok bizde daha yapamadık,resim topluyoruz.ahhh şu pinterest bitirdi beni:)) kısa süreli olucaksada farklı amaçlar için kullanılan çeşiiit çeşiit ikea mobilyaları kurtarıcı.

    YanıtlaSil