4 Temmuz 2015 Cumartesi

Anne Çantası

  Bir annenin çantasından herşey çıkabilir.Bez,ıslak havlu,güneş kremi,yedek kıyafet,emzik,oyuncak,çorap,çocuk suyu, meyva yada kuruyemiş gibi.
  Şimdiii bu konuya nereden mi geldik? Geçen gün kızlarla bir kahve içelim dedik,herkes çoluk çombalıklı fakat ikide çocuksuz vardı aramızda.Gelipte asfalyalarımı attıran,çok sevgili(!) arkadaşlarım.Şuan çocuğunuz yok diye konuşmak,sallamak,atıp tutmak serbest tabi.Görcem ben sizi kucağınıza bebeğinizi alınca.Loğusaların en gıcık olduğu şeyleri bile söyleyeceğim size:))Siz kaşındınız ama..
  Alışveriş,tatil vs derken konu evlilik,çocuk konularına geldi.Kızlardan çocuğunun yaşı en büyük olan 6 yaşında,geri kalanlar 1,5 ve 3 arasındalar.Bu çocuksuz hanımlardan biri hamile,öbüründe bişiycik yok(ondan rahat zati).Malum mevsim yaz tuvalet eğitimi vakti haliyle bir çiş-kaka mevzusu,iştahsızlık,ekran bağımlılığı,kreşe başlıyacak olanların okul tercihleri falan konuşuyoruz.Çocuklar arada ciyaklasada kendi hallederindeler.O arada İce su için çantama asıldı ve içindekilerin bir kısmı ortalığa bir güzel yayıldı."aaaa o nasıl çanta ayol öyle" lafıyla bir ne oluyoruz yahu dedim.. "bezler,oyuncaklar,çıfıtçı çarşısı mübarek ağır değil mi böyle yazık yaa".Bende biliyorum şöyle stilettolarımı çekeyim,efenim bembeyaz elbisemi giyeyim yada minicik clutch çantamı alıp gezeyim de,oğlanı ve eşyalarını nereme koyucam anacım bi onu de hele? 
  Kendileri pek bir şık şıkırdım ya ardı ardına laflar geliyor şakayla karışık; "eee sen küpe çok severdin niye takmıyorsun","kocaman valiz gibi çantalarla mı geziyorsunuz hepiniz","ben olsam emzik vermem","ayy bırak her ağladığında alma","seninkide kucağımı alışmış tuhh vahh","bunlarsız(çocuk bu emanetçiye bırakılacak bavul değil)bir yere gidemiyor musunuz siz şimdiiii".Sonra neden onunla daha az görüştüğümü hatırladım:)) 
  Evlendikten sonra daha çok evliler ile, çocuktan sonrada genelde çocuklular ile görüşüyorsun.Başka türlüsüde mümkün de işte sinirine dokunabiliyor bazı şeyler.Ya sen hep çocuktan bahsedersin onlar sıkılır yada onlar özgür hayatlarından bahseder kıskanırsın.Allahtan kilolu değilim birde ordan laf etse,oğlumun poklu bezini sallayıverirdim üstüne,yanlışlıkla tabi:))
  Hamile olanda yawrummm o nasıl bir iyi niyet, yerler senii."eee ilk üç ay emip uyuyorlar,emip uyuyorlar zaten,çok rahat herşeyimi yaparım,uyurum,gezerim,kuaföre giderim" neyse bozmadık hayallerini,hem kısmet belki sakin bir bebesi olur kim bilir.. Ben nasıldım acaba,milleti böyle sinir ettim mi farkında olmadan diye düşündüm.Sanırım eltimi sinirlendirmiş olmalıyım kilo konusunda.Hem bence imrenilecek hayatlar bizimkiler.Kelimeler ile anlatılamayacak bir sevgi varmış;evlat.İyiki de yapmışsım:)
  En başa dönersek anne olunca değişenlerden biride çantanızın ebatı,şekli ve içeriği oluyor.Cüzdanım bile oyun alanlarının giriş kartlarıyla dolmuş.Eşimle müze kartlarımızı ise çoktannn çıkarıp,kaldırdım.
  Çantam büyükmüş heee,içi çıfıtçı çarşına benziyormuş öylemiiii..Anayım ben ana olcak o kadar napim.Makyaj malzemeleri ve aksesuarlarınında döneceği günler olucak(herhalde inşallah kısmetse)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder