24 Kasım 2015 Salı

Oğluma Katlı Otopark Yaptım

  Öhömmm öhömmm ayıptır söylemesi oğlum artık bir iş adamı:)) Sizlerle geçen gün açılışını yapmış olduğumuz katlı otoparkın resmini paylaşıyoruz.Tesisimizde ayrıca araba yıkama servisi ve godoman müşterilerimiz için helikopter pisti bulunmaktadır;) Yakın zamanda benzinlik,rent a car,döviz bürosu,cupcake dükkanlarımızla da hizmet vericiğizz efenim.Ayyy şimdi aklıma geldi bir koli daha bulursam yazar kasada mı yapsam:)
Şimdiii gelelim otoparka, aylık ve senelik üyelik sistemimiz var haha tamam cıvıtmayalım artık..
Tamamiyle çer çöpten yapılmış olup, aynı zamanda oldukça kullanışlıdır.Tuvalet kağıdı ve kağıt havlu ruloları kullandım.Ayrıca yeni aldığımız tencere,tavaların kolileride baya iş gördü.Ne zamandır pinterestte görüp özeniyordum bugüne nasipmiş.Oğlanın çok hoşuna gitti.Eşim ise "oyuncaklara dünya para veriyoruz bir garajda alırdık yani,oğluma yıkık dökük oyuncak mı yaptın" dedi ve bu akşam ona yemek yok:))
Bakınız burada rakamları yapıştırdığım yerlerin hemen altlarına, miktarını belirten noktalar koydum.Bir yandan eğiticide bir oyuncak oldu..

Oto yıkamanın yanına da trafik lambası yaptık.İçeride araba yıkanırken "bekle" "sarı" renk annecim,aaaa "yeşil" oldu artık "geçebilirsin" hadi bakalım.. Belli kelimelerin tonlamasını farklı oluyor.Canı sıkılırsa uymuyor tabi canım.Öyle akıllı uslu oyun oynayan bir çocuk değil benim minnakım.

Bir sonraki postta pinteresten örnekler paylaşıcam sizlere daha çok fikir versin diye.Çocuklar ile beraber eğlenceli vakit geçirmek için güzel bir etkinlik.

4 yorum:

  1. Yaaa fotoları göremiyorum :( Bir de telefondan deniycem ama fikir şahane :) Ben de kaydıraklar yapmıştım minik toplar için ama çok dayanıksız yapmışım 1 günde bozuldu, o kadar emeğe değmez diyip bir daha da yapmadım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))bol bantla işi çözdüm bn.Ay çok eğlenceli oldu ama beraber yapınca.trafık ışığı,köprünün altı,üstü fln derken hem doğal oyun arasında kavramlarıda öğreniyor.İş makinalarından bıktım artık oyun arıyorum napayım:))

      Sil
  2. Bu kadar profesyonelini yapamadım ama yine de eğlenceli ve oyalayıcı oldu :) O katlı otoparka hiç girişmedim bile ama :) teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler paylaşımlarınız için. Çok güzel olmuş. :) otopark çizgisi

    YanıtlaSil