14 Temmuz 2016 Perşembe

Balkon Bahçeciliği

  Daha öncede bahsettiğim gibi artık farklı uğraşlarım var.Bu güzellikleri sizinlede paylaşmak istedim.
Kokuları o kadar güzel ki anlatamam.Sabah taze taze toplamakta işin en keyifli yanı.
Minnak sulama işini çok sevdi.Dedesinin ardından koşuyor sprey şişesiyle teker teker çiçekleri suluyor.
Ayy evet terasta birçok çiçekte var babam çok seviyor fakat ben hiç birinin ismini bile bilmiyorum.Nasıl bakıldıklarını babam biliyor.Daha sonra onlarıda paylaşayım dimi rengarenk insanın içi açılıyorlar.Adamcağız her gün işten gelince çiçekleriyle konuşuyor:))
Ben yediklerime bakmayı daha çok seviyorum hehe.
Yalnız bu konuda kendimi iyice geliştirmek istiyorum bir sürü site buldum okuyorum.
Kabak çiçeğinin bilen var mı? Dolması çok lezzetlidir mımmmm.





4 yorum:

  1. "kendim için" demişsin ama ben bile rahatladım mutlu oldum, ellerine sağlık, güle güle büyüt bebeleri :D

    YanıtlaSil
  2. Çok bencilce davranmışım utandım:( Rahatlatıyor insanı hakikaten ki buna ihtiyacım var.Lezzetli olmalarıda ekstrası:D

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de çok güzel elinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz tesekkur ederım.Bu arada karın egzersızlerınıze bayıldım!

      Sil