1 Eylül 2016 Perşembe

Hava Durumu Panosu - Weather Activities

  "How's the weather?" şarkısına bayılıyor benim minnak oğlum.Bende onun için mevsimlere göre hava koşullarını gösteren bu şablonları buldum.Şarkıyla beraber gösteriyorum.Hali hazırdaki müziğin üstüne, bende türkçe bir atmasyon "Bugünnn hava nasıl? Haydii gel pencereden bakalımmm" şarkısı yazdım ama orjinalini tercih etti nankör çocik:))) 
  Dışarıda havanın nasıl olduğuna bakıyoruz,sonra bu panodan bana havanın nasıl olduğunu göstermesini istiyorum.Çoğu zaman umurunda bile olmuyor tabiki:) Keyfi yerindeyse güneşli ve yağmurlu havayı gösteriyor.Bunun dereceleri,günleri,ayları,saatleri gösterenleri var fakat onlar için henüz çok erken.Geçen sene yaptığımı parçalamıştım.Tabi daha büyük çocuğu olanlar için uygun, buradan bahsettiğim şablonu inceleyebilirsiniz.
  Yeni bir şemsiye aldığı için sürekli yağmur yağsın diye bekliyor:)) Birde sipariş ettiğim yağmur botları gelse demek ki nasıl sevinecek zıpaa.
  Okul öncesi çocuklar için hoş bir etkinlik.Hem ingilizce hem türkçesini yapılabilir.Her havaya uygun şarkılarımız  da var.Çünkü ancak şarkılı türkülü şekilde ilgisini çekebiliyorum:)) Hava şartlarına göre hangi giysilerin giyildiğini gösteren oyunlarlada pekiştirilebilir bence.
missashleyfirstgrade.wordpress.com a bir bakın derim.
Bu sayfanın çıktısını alıp,renkli bir kartona yapıştırın.Odasındaki pencerenin yanına yapıştırıp, her sabah kalktığında havanın nasıl olduğuna beraber bakıp panodan da gösterebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder