28 Eylül 2016 Çarşamba

KocCamı Delirttim !?

  Koçişkoletam:D agahdhhfdsdh O ne yahu hehe neyse benim sevgili eşim,cağnıım aksi kocam uykusunda diş gıcırdatmaya başladı! İnkar da ediyor üstelik. Sonra ağzında yaralar çıkmaya başladı önceleri önemsemedi ama bir anda kan dolu kesecikler ve yemek yiyememe şikayetiyle bir düzine diş hekimi,dermatolog ve iç hastalıkları uzmanıyla görüştük.Bir ay böyle saçma sapan geçti.Verilen,uygulanan hiçbir şey işe yaramadı.
Yoğun araştırmalarım sonucu doktorası liken üzerine olan bir doçent buldum.(Onuda ben yaptım hiç beceremez böyle şeyleri.)Oral Diagnoz ve Radyoloji uzmanı bu doktorcum pek bir ilgili ve güleryüzlü.Detaylı muayene ve çekilen filmlerden sonra dedi ki "evladım bu stresten olur,psikiyatriye git,işi bırak,sakinleş".Özet olarak tabi böyle dedi bende somut birşey yapılsa dedim, tabi yanlış anladı hey allahım şu internetten bakıp hastalık bulan tiplerden sandı beni:) Tamam psikoloji pozitif bir bilim,psikiyatri ilaç yazabilir ve tıp okur onuda biliyorum da yinede elle tutulur kesin bir sonuç veremez! Göz doktoruna gittim verdi lazeri,çizdi bitti gitti iyi görüyorum evet ama psikiyatri öyle değil ki..bu adam kendini anlatabilecek bi karakterde olsa zaten uykusunda diş sıkacak hale gelmezdi.Sen karışma dedi bana doktorcuğum kibarca kocCamada eşini dinleme git sen dedi:D Halbuki ben onu belki senelerce sürüp,işe yararlılığı onun için tartışılır olan bu ilişkiden ve ilaçlara hiiiiç bulaşmadan yavaş yaşama götüreyim diyorum.İş yükünü hafifletelim,kendini bu kadar kasmasın diye uğraşıyorum ama yooook o işin başında olmazsa dünya durur sanan tiplerden olduğu için bu iş yaş.Herkesle ilgilenebilsin,istediklerine fazla beklemeden sahip olabilsin istiyor.Ama en çokta kendi işi olmasından sanırım.Son bir kaç senede pek kolay şeylerde yaşamadı.. Bir yerden birşey çıkar diye bekliyordum zaten ne yalan söyleyim.
  Pembik kurdağleli tost yapsam nede olsa #sunumönemli ya:) Acaba şitres atar mı accık bilemiyorum.Neşelendirelim diyoruz onda bile sinirlencek birşey buluyor gıcık şey hıhh..


Ps. Biyopsi yapıldı sonucu bekliyoruz..

3 yorum:

  1. Geçmiş olsun.. Biz psikologlar ne diş sıkan ser verip sır vermeyenleri açtık anacıım yine sen bi denet derim.
    Yalnız çok katılıyorum, insanın kendi işi olması berbat bişey :D Ne tatile çıkabiliyorsun, ne paranı alabiliyorsun, ne de mesaim bitti byeeee deme şansın var.. Of içim daraldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım zaten sana sorucaktım tavsiye edeceğin biri var mı diye.Evet kendi işin olması artısı olduğu gibi sorumluluğu çok fazla yıpratıyor insanı:(

      Sil
  2. Bu arada ağız içi yaralarına karadut şurubu inanılmaz iyi gelir, likene de olur mı bilmem ama..?

    YanıtlaSil