16 Kasım 2016 Çarşamba

İskelet Sistemimiz

  Kreşte bu ayın konusu "vücudumuzu tanıyalım" kiii tam da ben oğlanın odasına beraberce kesip biçtiğimiz ve craft kağıdına yapıştırdığımız 120cm boyunda sevimli bir iskelet resmini asmışken..
   Halloween koleksiyonunda h&m den br iskelet pijama da aldı hemde karanlıkta parlıyor yaa:)
  Sonra iskelet kardan adam sweeti ve iskelet eldiven:)) Bende pinteresten baktım hemen şöyle iskeletli,organlı vs nasıl oyunlar var acaba hazır ilgisini çeken birşey bulmuşken üç beş şey öğreniriz beraber diyeBirkaç gün sonra okulun kasım ayı programı geldi ve konu belli.Tamamiyle denk gelmiş oldu yani ve iyide oldu çünkü normalde öğrendiklerini evde hiç pekiştirmiyoruz ama bu farklı bir deneyim oluyor. "Aaaa ben bunu biliyommmm kaburga bu kaburgaaaa!" diye heyacanlanabiliyor:) 
Mide resmini çiziyoruz yediklerimiz nereye gidiyor,sağlıksız şeyler yersek ne olur,dişlerimizi neden fırçalıyoruz diye sohbet ediyoruz.Bir kağıt torbayı alıp üfleyip çekiyor ciğer taklidi yapıyoruz çok komik oluyor:) Belki sonra vücudumuz konulu çıkartma kitabı falan alırım ama bu konu hem eğlenceli hem öğretici.

4 yorum:

  1. İyi denk gelmiş. Teyzesi de kızıma yediklerin nereye gidiyor diye sordu. Beklediği cevap göbüşüme idi. Popoma dedi. Sonra sindirimi anlattı. Manyak meraklılar değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))iyimiş hahaha akıllı çocuk.Yemek yerken,diş fırçalarken falan muhabbet ediyoruz soruyorum bende yada o bana soruyor "sence nasıl oluyor?" diye yine ona yöneltiyorum.Bacaksızların cevaplarıda efsane:D

      Sil
  2. Cok iyi denk gelmis. Cocuklari ders ile alakadar etmek biraz zor oluyor. Ama bu tur eglenceli konularda isimiz bayaa kolaylasiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu:) İlgisini çekmeyen hiçbirşeyi oturup tekrar etmez,dinlemez ama eğlenceli şarkılar danslar ile oyun içinde öğreniyorlar.

      Sil