8 Mayıs 2017 Pazartesi

Haftasonu Dediğin..

  Yayyyyy!! Yaşasın Pazartesiiii:)) Çalışırken bile severdim pazartesiyi düzen iyidir,hoştur arkadaş!
Nasıl bir haftasonundan çıktık yine bir ben bide diğer analar bilir ama günün sonunda o çocuk yatağına mutlu mesut girip beni öpücüğe boğduysa tamamdır.

Cumartesi günü hava harikaydı erkenden parka çıkardım minnağı fazla kalabalık olmadan rahat rahat oynasın diye.Yakalamaca vs oynadık,bisiklete bindi,sonra kuş kovalamaya başladı ama ne koşma hemşiree, parkı ilk önce 5 kez hiç durmadan turladı sonra zıplayarak devam etti..çenede durmuyor anlatıyor habire birşeyler.Bir yandan kardeşim gülüyor "duracell olsa dayanamazdı" diye:) Herşeyi geçtim millet tuhaf tuhaf bakıyor, hatta uzaktan hiperaktif teşhisi koyduklarına kalıbımı basarım.
  Annemlere götüreyim dedim orada dinlenirim belki diye ama yok yine oturamadım.Teras baştan sona 18-20metre kadar var, bir o yana bir bu yana kamyon sürüyor,yüzü gözü elleri simsiyah,eşofmanı yırtılmış "üzülme keser şort yaparız" dedi,nede olsa bir öncekinden tecrübeli sıpa:)) Sonra zaten hava bozdu bitanecik komşularımızla oturup kahve içtik onlar lego oynadı,araba için tartıştı,bisiklet yarışı yaptı sonra yine lego oynadı,çocuk işte.. Akşama kadar azdılar,çığlıklar,hırslar,ağlamalar,,kahkahalar..bizde herhalde 3 kez falan kahve içtik eee anca..
 
  
Pazar sabah erken dikildi yine neyse biraz arabalarla oynadık ve kahvaltıdan sonra parka çıktık yetmedi lunaparka gittik orada da iyice hırpalandıktan sonra şu meşhur kurufasulyeciye attık kendimizi.Dedim oğlumunda gönlü olsun, en sevdiği yemek nede olsa yokkk uyuzluğu tuttu geçen hafta tatile gittiğimizden beri iştah yok:( Amannnn dedim annemlere gidelim orda oynasın biz maça gidelim ama biz gittik dolu başladı,şimşekler vs yıkılıyor ortalık.Annane ve dedeyle kudurdu allahtan bir köşede çığlıklarını ve aşk serenatlarını dinlerken dinlenebildim(!?!?!).Çıkarken annemin buzluktan bir kap sarmayı da koydum çantama geldim iyiki de almışım bu sabah gözlerim kırmızı,boğazım yanar durumda uyandım.Hapşırmaktan iflahım kesildi oyhhh.. oysaki tüm haftasonu nasıl enerjiktim kesin parktaki o anaların nazarı değdi bak..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder