10 Mayıs 2014 Cumartesi

Bende Anne Oldumm

  Vee mutlu son.Nihayet kucağımdasın ben artık anneyim.
Çocukken bile evcilik oyunundan hazetmeyen,maaşının tamamını kendine yatırabilecek kadar tınn,gezeyim tozayım,yiyim içim diyen,daha tatildeyken bi sonrakini planlayan,uykucu ben...dünya tatlısı,kartanesi bir oğlanın annesiyim.
 Oğlum şuan 5aylık bende onunla büyüyor,sürekli öğreniyorum.Mesela annelik içinde tezatları barındırırmış onu öğrendim.Bir garip insan oldum yahu.
 Tavsiye verilmeye çalışıldığında HMYM daki Barney misali duymam:)Ama şimdi öylemi bir laf yetiştirme isteği içimde anlatamam.Cool olmak,mantık abidesi kesilmek gidiyor içgüdüsel davranışlar geliyor.Annelik beraberinde cesaret,özveri,yeterlilik,
yetersizlik,endişe gibi duygularla geliyor.Ne desen yetmiyor(bak yine yetersizlik)


2 yorum:

  1. tatlım gayette hoş anne oldun sen,yakıştı annelik

    YanıtlaSil
  2. anne olunca anlarsın demiştim:)

    YanıtlaSil