27 Haziran 2014 Cuma

Hareketli Geceler...

  Akşamları kendi kendine uyuyan,bi sorunu olmadıkça mıyıklamayan,güzelce yiyen çocuk,tatile geldiğinden beri bi değişti.Aslında her çocuk,tatilde düzeni bozulunca hafif sapıtırmış diyorlar.Yeme içme normale döndü ama uykuya dalmada sorunumuz var:( 
  Ananesiyle(resimdeki benim canımmm annecim ve ice)sahilde uyku yürüyüşleri yapıyoruz temiz havada.10dk içinde uyuyor kuzucuk.
Ee bide diş çıkarıyoruz.Yawru eline ne geçerse ağzına atıyor.Çeşit çeşit dişliktense oğlan annesinin parmaklarına dadanıyor.Omuzlarım,boynum,dizim artık neresi denk gelirse,küçük tazmanya canavarım sayesinde diş izleriyle dolu.
  Üstüne birde yazlıkta kalırken,ayrı yatağı yok,yanımda yatıyor.Bazen kokumu içine çekiyor,minicik elleriyle yüzümü okşuyor,tabi ben mest oluyorum.Ama pek hoşnut değil bebe bu durumdan.Alıştı tabi yatağında kolunu bacağını x şeklinde açıp yatmaya:)Kolu bacağı bana çarpınca,tak açılıo gözler:)Sırtını okşayıp,ninni söylüyorum.Uykuya hemen dalıyor kuzucuk.Şimdilik böyle rutinimizi oluşturduk,bakalım istanbula dönünce ne olucak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder