16 Haziran 2014 Pazartesi

İce'ın Yaz Gardolabıı:)

  İzmir tatilimizin gerisayımını yapıyoruz oğluşla.Sona geldik çok şükür.Şuan gökgürüldüyor ve yağmurda değil,dolu yağıyor.Şimşekler ardarda çakarken bizde bavul hazırlamaktayız efenim..ee bir ay kalıcaz kısmetse doldur eline ne geçiosa:)Yalnız hazırlanırken fark ettim ki oğluşa herşeyi almış ama bir espadril almamışız,pabuçsuz kaldı oğlan.
  Kartanesinden hallice,bembeyaz oğlum yanıp kavrulmasın diye uv koruyucu kıyafet aldım.H&M ninki oldukça uygun ve iş görür.Şişme havuzlarımız,plaj havlularımız,güneşlikli ve güneşliksiz bebek simidlerimiz herşeyimiz tamam.Ayy plaj oyuncaklarınada ne özendim ama kumdan kaleler yapardım oğluma..neyse seneye kısmetse.
İşte şapkalarımız,mayomuz ve uv koruyucumuz.H&M 
Ahoyyy ahoyyy:) Yerim o küçüçük keten pantalonunuuu..
Şortlar,atletler,çıtçıtlılar ve tulumlar..Babasıı 5tulum alırken aklın nerdeydii,bide bana abartıyorsun der.
Kuzucuğun pijamaları ve uyku tulumlarıı
Ee bu yağmurların dineceği yok,birde ağustosta karadeniz turuna çıkıcaz,sweetlerimizide aldık.H&M den ve bir büyük beden aldım..İhtiyaç olursa kolunu katlarız artık..
  Daha ananesinin aldıkları ve teyzesinin getircekleride var tabi,çaputçu aileyiz biz😊

Güncelleme; dayanamadım biiki şey daha aldım:)

Güncelleme:) teyzesinin getirdikleriyle beraber,yazlık kıyafet kotasını aşmış bulunmaktayız.
Artık her güne bir kombin yapcak kadar çok çeşit var..










1 yorum:

  1. Çocuğuda kendinemi benzettin kız:)
    Gmaile giremedim ya Derya ben

    YanıtlaSil