10 Temmuz 2014 Perşembe

Bebekle Havuz Keyfi(!)

  Bebekle denize,havuza gidileceği zaman bir saat öncesinden hazırlıklar başlıyor.Bir saatlik havuz-deniz sefası(!) için,iki saatlik iş çıkıyor.
  Efenim öncelikle minno bebek emzirilir,oyalansın diye oyuncağı verilir.Bizim havlularımız,kremlerimiz,suyumuz,meyvemiz,telefonlarımız bir çantaya konur.Bebişin çantasına oyuncağı,kremi,şapkası,suda kullanılan bezi,yedek kıyafeti,havlusu,maması,suyu konur.
  Anne giyinir,oğluşun altı temizlenir,suda kullanılan bezi takılır.Şort mayosu ve UV korumalı,uzun kollu bluzu giydirilir.Açıkta kalan bembeyaz,narin tenine güneş kremi masaj ile sürülür.Şapkada takılır ve yola koyulunur.Bendeniz bir yürüyen eşya yığını:)Eşim yada annem hangisi varsa paylaşıyoruz taşınıcakları.Bir elde bebe,diğer elde şişme simit.Diğerimizde çantalar,hasırlar..
  Plaja yada havuz kenarına gelindimi en gölge yere otur.Eşyalarını ser,denize gir gel,bebişi önce kucağında sok,sonra simide oturt.Başla kıyıya paralel yüzmeye.
  Buraların suyu soğuk ama oğlan suyu sevdi.Genelde bana sarılarak yüzmek istiyor.Koluma alıp sağa sola sallıyorum,suya doğru yatırıp ayaklarını çırpmasını izliyorum.Gülücükler,çığlıklar,yüzmeye çalışır gibi ayak çırpmalar derken yoruluyoruz.Birimiz kenarda,elde havlu hazır bekliyor.Hoop sarmalayıp doğru şemsiyenin altına.Sonra havlulara sarınıp emziriyorum.Bazen meyve yiyor,bolbol su içiyor.Oyunlar oynuyor,uyuyor.Sonra tekrar suya.
  Eve dönünce herşeyini hazırlayıp duşa sok,güzelce yıka,kremle,giydir,emzir..Sen duşa gir,çantaları boşalt,havluları as,mayoları vs yıka as,yemek yap.
Ama çok yoruluyormuyum hayır.Annem olmasa yorulurmuydum bilmiyorum.Bildiğim tek şey tatil kavramının artık değiştiği.Bana göre tatil deniz,kum,güneş,uyku,aquaparkta tüm gün eğlence ve gece gezmesi idi.
  Çokta abartmaya gerek yok aslında eskiye göre biraz daha yorucu ama eğlenceli oluyor.Onun mutluluğu zaten herşeye bedel.Hem seneye kumlarda kendi oynayabilecek olacağı için,daha da rahat ederiz herhalde.Tabi birde yazlıkta değil otelde olsam acaip rahat olurdum.Yemek,çamaşır derdi olmayınca.Bakalım ozamanlarda neler yapıcaz..
Buda gün boyu yorulmuş ben,oğluşum ve kuzenimin havuz kenarında keyif anı:)

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder