8 Temmuz 2014 Salı

☀️Teos☀️

Tekme yiyerek uyanıp mutlu olan bir insan varmıdır,bennn:) Kıpır kıpır oğluma,sanki anlıyacakmış gibi nazlanıp;5dk daha annemmm nolur azcık uyuyalım hadi deyip sarılıyorum.Önce bıdıbıdı bişeyler anlatıyor,üstümü çekiştiriyor,olmadı saçımı çekiyor en sonunda tekmeliyor.Sonra sevilme saatimiz başlıyor;annem,ananem,kuzenlerimin elinde gülücükler atarak dolaşıyor.Full animasyon:)Eve dönünce bir başımıza kalıcaz artık naparım bilmiyorum.Şuan bolbol dolaştırıyor,yeni yerler yeni insanlar tanımasını sağlıyorum.Denizde yüzdürüyor,temiz havada yürüyüşlere çıkartıyorum.İzmir yakınlarındaki heryeri geziyoruz.
 
Yola çıktık gidiosss..Arkada oğluşum ve kuzi ceyduk.Önde şapkalı ben ve kuzim benom,oğlumun teyzesi,canım..
Teos Akkum Plajı güzelmiş..Seferihisardan sığacık tabelasını takip ederek gittik.Ekolojik tatil köyü bile var.Etraf sessiz ve çokta temiz.Deniz suyu ılık ve cam gibiydi..
Oğlanı yüzdürdük,eğlendirdik,hediyeliklerimizi aldık vee dönüyoruz:( Analı oğullu şapkalarımızıda taktık.Artık bende kendime dikkat ediyorum.Eskisi gibi saatlerce denize gir,saate bakmadan güneşlen,eve geze geze geri dön nerdeee.Kumru yemeğe çeşmeye bile gidemedik.Ama oğlumla tatil bir başka güzel.Yorucu ama keyifli.İyiki varsın icebaby:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder