1 Temmuz 2014 Salı

Ice ile Tatilde Bir Gün☀️

  Oğluş yeşile doysun,denizin mis kokusunu alsın,ekgıdaya başladı taze sebzelerin,dalından yeni kopan meyvelerin tadına baksın diyerek tatile memlekete geldik.
  Tatil eskiden benim için bolbol dinlenmek ve denize girmekti.Aslında yaşında olsa daha rahat olurdum sanırım.Bu aralar sürekli göz mesafesinde  beni istiyor.Onun dışında bir problemimiz yok.Öğlen uykusu az diye annem çok taksada ben dert etmiyorum.Çünkü akşam  en geç 9da uyumuş oluyor,sabaha kadar iki yada üç kez emmeye kalkıyor okadar.Ne arabanın arkasında nede ayakta sallayarak uyutmuyorum.Uyku vakti geldimi mıyıklıyor, iki ninni söylüyorum,bazen kucakta biraz sırtını sıvazlayıp uyutuyorum.Burada bebe temiz hava alsın bende yürüyüş yapayım diye uyku saatine yakın,deniz kıyısında arabasıyla gezdiriyorum,okadar rahat uyuyorki.İzmirin tatlı imbatı,dalga sesleri birde arabanın sarsıntısı derken gözler kapanıo.Günlerimiz onun uyku,yemek,oyun saati,yüzmesi yine oyun ve sevgi saatleri arasında geçip gidiyor.
  

Sabah anneyle boyoz almaya gidiyor..
Denizde cıp cıp yapıyor..
Sahilde uyku keyfi..
Babayla akşam gezmesinde..
Anneyle uyku yürüyüşünde..:)








  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder