19 Aralık 2014 Cuma

Artık İce'ında Yaşı Var:)

  Başş başş 0,Hoşgeldinn 1:)Oğlum bugün yaşına girdin.Allahım sağlıklı sıhhatli,mutlu bir ömür versin sana inşallah.
  Karnımı durmadan tekmelemen dün gibiyken,kuzu o hiç durmayan minnak ayaklarınla heryerde beni takiptesin artık.İlk zamanlarda sana "kıpraşık" diyorduk çünkü ne elin kolun nede ayakların hiç durmuyordu,sürekli çırpınıyordun.
  Hiç geçmiyecek sandığım ilk aylardan sonra bugün çocukluğa adım attın.Eğlenceli olduğu kadar duygusalda bir gün benim için.İçimdeki balık kadının yüzüne hep bunlar..Sen benim neşem,heyecanım,ayım,güneşim,öğretmenim,nefesim,çapam,uykusuz gecelerim,önceliğim,sinir küpüm,herşeyimsin.Hiç bir ifadeye sığdıramıyorum ki seni.
  Seni ilk kucağıma aldığımda cap dedin burnuma yapıştın emmeye başladın,yanaklarımı,yüzümü neresini yakaladıysan yaniiii o ilk andada ağlamadım güldüm.Halada beni güldürüyorsun.
  Bir insanı bukadar sevebileceğimi hiç düşünememişim.Ayrıca sandığımdan daha sabırlıymışım.Çok şey öğrettin sen bana,ben sana.Hayata bakış açımı,önceliklerimi değiştirdin.Dualarım bile hep sensin artık.Okula başladığını,mezuniyetini,evlendiğini hatta belki çocuğunu bile görebilmek için.Yani sayende ileriyide planlıyoruz:)Babanı daha az stresli ve daha güleryüzlü birine çevirdin mesela.Seninle çok mutlu oluyor,sayende hayat dolu bile diyebiliriz.Saklambaç oynamaya bayılıyorsun.Kahkahalarla ebelemece oynuyoruz,çığlık çığlığa gülüyorsun..Oyuncaklarınla oynarken bir an gözlerin beni arıyor kalkıp yanıma geliyor ve öpüp geri gidiyorsun.En mutlu olduğun an babanın sana hadi cıpcıp yapalım dediği andır eminim:)Hemen bacaklarını çırpmaya ve cıpppcıppp diye bağırıyorsun hatta koştur koştur banyoya gittiğinde çok oluyor:)
  İyiki doğdun,iyiki varsın.Sayende bizde çekirdek aile olduk.Sen,ben,baban.Ama en çok sen ve ben:) 

2 yorum: