10 Aralık 2014 Çarşamba

İce'ın Doğum Günü Yaklaşıyor:)

   Eveeettt İceoğlanın doğum günü yaklaşıyor:)Önce temaya karar verdim sonrada dekorasyon fikirleri araştırmaya başladım.
  Aslında bir mekan kapatıp büyük bir parti yapma niyetindeydim.Sonra annemin ve eşimin konuşması sonucunda vazgeçtim:)Haklılarda açıkcası 1.yaşgünü sadece anne babanın tatminiyle alakalı,çocuklar olup bitenlerden habersiz kalıyor.Buarada dışarıda ortalama bir parti 5-10bin tl arası tutuyor.Evde yapılan bir organizasyon bile süsü,butik pastası,balonları,kıyafeti,fotoğrafçısı,hediyesi derken birkaç bin tl tutuyor.
  Çocuklar için olan herşey özellikle babyshower,mevlütler,sünnet yada doğumgünleri resmen bir pazar oluşturmuş.Onlarca organizasyon firması var ve çooook abartılı şeyler yapıldığını gördüm.Tabi biraz bütçeylede alakalı ama ilerde daha fazlasını isteyen bir çocuğa nasıl yeticem diye düşünüyor insan.Misal bizde bir ilk çocuk etkisi var(eşimde daha fazla),annemlerde ilk torun,ilk defa teyze ve ilk defa dayı olan kardeş sapıtması...Yani ilk yaş hediyeleri bu sene biraz abartılı oldu ama kendimize geldik şükür bundan sonra abartı yok!!!Gerçekten!
  Bizim temamız "Circuss" çok renkli ve cıvılcıvıl olduğu için yoksa fikir olarak karşıyım çocuğumuda götürmem.Halloween zamanına denk gelip tam istediğimiz gibi sevimli bir kostümde bulduk tee Almanyalardan.
  Cupcake ve cakepops ikramlarını kendim yapmaya karar verdim.Frosting,kuvertür çikolata,yenilebilir dekor şekerlemeler,balonlar,cupcake kapları,kürdanları,renkli pipetler,hediyelikler ve envai çeşit süs bir günlük eminönü çıkartması sonucu temin edildi:)Aradığınız aramadığınız herşeyi bulabileceğiniz bir yer.Hemde çok uygun fiyatlara.
  Cakesmash çekimi için dekorlar ve chalkboard halledildi.Doğumgününden önce ailece fotoğraf çekimimiz var.Dslr makinam olduğu için bu iş bana ait.
  Banner ve birkaç çeşit süsüde kendim yapmak için renkli kartonlar ve ipler falan aldım.Nasıl yapıldıklarını daha sonra paylaşıcam.Ben yapınca dahada çok hoşuma gitti.
  "Ayyyy yani böyle bir işe kalkışmasaydım da bir yere ailecek yemek yemeye gitseydik,evdede pastamızı kesseydik nolurduuu" diye düşünmüyor değilim.Bundan sonra oğlum kendisi parti isteyene kadar aile arasında minik kutlamaya karar verdik.
  Şimdiii geri sayımda son 5 gün hadi bakalımmm:)
  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder