15 Aralık 2014 Pazartesi

Doğum Günü Banner Yapımı

  İlk doğum günü heyecanı yaşıyorum bu aralar.Menüyü oluşturdum,misafirlerimi çağırdım,pastanın siparişini verdim.Vee sıra süslere geldi fazla abartıya kaçmadan kendimce birşeyler hazırlıyorum.El işi olaylarını zaten çok severim.
  Yoğun araştırmalar sonucu öğrendim ki doğum günü için en önemli süs bannermış.Olmazsa olmaz ona göre.Konseptimize uygun renkli kartonlar,kurdela ve yapıştırıcı ile o iş tamamdır..
   Hazırlık yapan arkadaşlar için birkaç tane site ismide vereyim.Onlarca çeşit tema,afişler,baskıya hazır süsler aradığınız herşeyin baskıya hazır hali mevcut ve ücretsiz.Size sadece dosyaları indirip yazdırmak kalıyor.
  • catchmyparty.com
  • printabelle.com
  • thetomkatstudio.com
  Ben uğraşamam derseniz etsy.com daki yüzlerce çeşit arasından ücretli olarak sipariş verebilirsiniz.Olmadı eminönüne gider dükkan dükkan gezer beğendiklerinizi alırsınız.Ben yinede size internetten bulduğum bazı örnekleri vereyimde belki farklı bir fikir bulursunuz..




















  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder