25 Aralık 2014 Perşembe

Oğlumun 1.Doğumgünü

  Kutlamalar 2 gece 3 gün sürdü:)Şaka canımm ama hazırlıklar,fotograf çekimi,doğumgünü kutlaması,aile yemeği hakikaten iki günümüzü aldı.
  Anne ve babalığımızın kutlaması olan oğlumuzun 1.yaş gününü atlattık.Yavrumuz herşeyden habersiz arkadaşlarıyla oynadı.Daha doğumgünü pastasından bile tadabilecek yaşta değil benim kücüğüm.Ee zaten ilk doğum günleri anne ve babalar için:)Artık ilerleyen senelerde oğlum nasıl isterse öyle yaparız tabi ama benim aklımda 7 çeşit tema hazırda beklemekte:))
  İlk düşündüğüm dışarıda bir mekan kiralayıp büyük bir parti yapmaktı.Sonrasında abartı olduğunu ve hatırlamayacağını düşünerek evde en yakınlarımız ile kutlamaya karar verdik,ayırdığımız parayla onu küçük bi tatile götürücez.Süslerin bir kısmını partidünyası.com dan sipariş verdim,bir kısmını ise kendim yaptım.
 Daha önceki yazıda bu görsellerin bulunabileceği site isimlerini paylaştım ama sonra printleri hazır olarakta vericem.
  Evde parti hiçte kolay değil.Temizlik,ikramlar,süsleme hazırlıkları ve bir yanda inanılmaz hareketli bir bebek..İnanın çok yorucu.
  Öncelikle menümüzden bahsedeyim.Genelde benim sevdiğim şeylerdi:)
Sirk Temalı Butik Pasta
Sirk Temalı CakePops 
Cupcake
Tahinli Kurabiye (şericiğim yaptı)
Peynirli SuBöreği
Ispanaklı Mini Börek
Patatesli Kıymalı Kol Böreği 
Yaprak Sarma
Patlıcan/Biber Kurusu Dolması
Mücver
Patates Salatası
Mercimek Köfte
Dereotlu Peynirli Poğaça
Ben resim çekene kadar masadan çoğu şey mutfağa gitmişti bile napimm..
  Partiye gelenlere hediye vermek artık adetten..Şekerleme,butik sabun,kitap ayracı vs daha önce yaptığımız için bu sefer farklı birşey seçtim.Dolaplarını/çekmecelerini her açtıklarında mis gibi koksun diye el işlemesi lavanta keseleri!Şericiğimin ellerine sağlık.Minikleride unutmadık tabi balonlar,parti kaynana dili:) ve tokalar verdik.Evet tek erkek bizimkiydi misafirlerimiz hep minik prenseslerdi.
 Doğumgünü bittiğinde kuzenim,annem ve ben bitmiştik..Ama böyle kutlamalar aile ve arkadaşlarla güzel oluyor.Bizimle olan herkese çok teşekkür ediyorum.En çokta tee viyanalardan buraya yeğeninin doğum gününe gelen benuşuma..
  İyiki doğdunn oğlummm,iyiki varsın..!!!
 



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder