24 Temmuz 2018 Salı

Durum Güncellemesi


  Tamam itiraf ediyorum bazen yani özellikle bu aralar, çocuğumu uyurken daha çok sevdiğimi fark ettim. Uyumasını izlemeye bayılıyorum ama gecenin bir yarısı yanımıza gelip bize tekme tokat sallamasa sanki daha iyi olurdu. Babası "ya bırak zaten bir iki seneye bizi tınlamaz oralı olmaz ,vaktin varken sev işte değerlendir bu durumu" diyerek kanıma girdiği için,bende bu anların keyfini çıkarıyorum(!)   

  Dün gece kalpli yastığını kapmış yanımıza geldiğinde ki ev yanıyor çok sıcak bir "offfff" dedim, baktım "ben sizi çok sevdiğim için korumaya geldim canlarım benim" diyerek ikimize de birer öpücük kondurdu. Hoop ortamıza atlayıp kıvrıldı. Duygu sömürüsünde çığır aştı çocuk, üstümüzde sosyal davranış deneyleri yapıyor gibi hissediyorum bazen:) 
  Bir kaç güne oğluşla yollardayız babası olmadığı için yine bana saracak ama neyse ki denizde vakit iyi geçiyor.İki haftada böyle geçse gelince sözdü,bayramdı derken yine bir kargaşa sonra kamptı,kayıttı,sonra okul başlar zaten diye planlar planlar.. Bazı antik kentleri de gezeceğiz beraber.Berkay action cam ile baya güzel videolar ve fotoğraflar çekti.Bunları editlemek için bir program indirip onunla beraber bende öğreneyim diyorum bakalım becerebilirsek.. 
  Bu arada Netflix alsam mı arada ekranda fena olmaz sanki en azından youtube saçmalıkları izleyeceğine film izlesin diye düşündüm. Pijamaskeliler ve Vampirinadan da bıktım. Hayalet Avcıları,Geleceğe Dönüş falan izleriz belki beraber:) 
Neyse şimdilik ben kaçar bir aksilik olmazsa 20 gün kadar minnak ve dede&dayı üçlüsüyle baş başa olacağım. Allahım yardım et olgunluk skalasında 5 yaş civarı olan iki yetişkin erkek ve bir erken ergen ile o sıcaklarda tatil iyi geçsin..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder