24 Aralık 2015 Perşembe

Ruh Halim ve Dileğim..

  Son zamanlarda yaşananlardan ötürü çok moralim bozuk.Sosyal medyadan takip ettiğimiz minik bebeklerin melek oluşu:(,arkadaşımın bebeğini kaybetmesi,annemin hastalığı,ahhh ama en kötüsü kayserideki üvey anne dehşeti.
  Hay bakmaz olaydım o linke ya:((Doğru düzgün uyuyamadım,içinde nasıl bir öfke nefret var anlatamam..O çocuklar için sürekli dua ediyorum.Aklımdan çıkmıyorlar..hele ki o çıplak ve istismar edildiği sırada sakince "anneciğim yapma" demesi:(Başımın ağrısı geçmiyor.Bunlar bilinen birde kimbilir daha neler var,neler yaşanıyor.
  Şirket avukatımızın eşi aile içi şiddet vs davalarına bakıyor.Taciz davaları en çok yakın akrabalar tarafından istismar edilen çocuklar ile ilgiliymiş.Önceleri çocuğunun yalan söylediğine inanan anne(babası hacı diye özellikle konduramamış) eve kamera koyduğunda babasının(çocuğun dedesi) evlatlarını istismar ettiğini görüp davacı olmuş.Bebeklerin çıplak resimlerini internette satan bakıcılar,yemek yemeyen çocuğa kaynar suları içiren,üstünü kirletti diye döven,sevgilisine taciz ettiren...ayy neler neler.İlla ki bakıcıya bırakmak zorundaysanız bir kamera edinin.KİMSEYE GÜVENMEYİN!!!!! Paronayak yaşayın demiyorum ama tedbirinizi alın.15 senelik komşu teyze çocukların görüntülerini çekip kocasına izlettiriyormuş ya.Çocuğu başıboş bırakan babane,parktaki teyzeler ile dedikodu yapıcak diye,çocuk yola fırlıyor son anda ezilmekten kurtuluyor.Zaten korkmuş ohhh birde babaneden dayak yiyor,neden yola fırlıyor diye.Öz anne&babası tarafından da dövülen işkence edilen çocuklar var,sadece bakıcılar için demiyorum yani yanlış anlaşılmasın.Çok kötü bir dünyada yaşıyoruz.Daha geçen gün pazar da çocuk elinden telefonu düşürdü diye, bir yaşlarında kız çocuğunu annesi bir dövüyor ki aklım gitti.Eşim tuttu elini "napıyorsun el kadar çocuğa" diye,bir kaç esnaf geldi kadına kızmaya,çocuğu alıp yere fırlattı kadın "siz bunun ne olduğunu bilmiyorsunuz,doğurmasaydım keşke" diyerek.İnsanların psikolojileri artık çok bozuk.Çocuk ve hayvan tacizleri çok yaşanıyor.İnsanlara tamamen güvenmek yerine kendimizce tedbirlerimizi almalıyız.Hepimiz iyi bir dünya hayal ediyoruz evet ama gerçekler başka.
  Karamsarlıktan bıktım.Sabah daha güzel bir dünyaya uyanmak istiyorum.Çocuğumun geleceği için sadece endişe duymak istemiyorum.
Allahım iyiler ile karşılaştır diye dua ediyorum sürekli.Bizi başından eksik etme,onu bizsiz bırakma diye.Hiçbir yavruyu öksüz,yetim bırakma diye.
  Yarın kalktığımda herşey aynen devam edecek olsa da birşeylerin değişeceğinden umut duymak istiyorum.İnanmak istiyorum ki iyi insanlar var,çocukları koruyorlar,hayvanlara eziyet etmiyorlar,muhtaca yardım ediyorlar.
Yaptıklarım yeterli gelmiyor gözüme daha çok çaba sarf etmeliyim.
Mutlu olma arzum var.Umudum var,olmalı da! Ne iyi ve örnek yaşamlarda var,onları görüp sevinmeli..Böyle insanlar ile karşılaşmayı diliyorum hep.Yastığa başımı koyarken huzurlu uyumak istiyorum..
Oysaki haftasonu ne güzel şeyler yaşamıştık,nereleri gezmiştik,ne kadar farklı şeyler paylaşmak istiyordum.. Şimdiyse sadece dua ediyorum.Allahım şu cuma günün yüzü suyu hürmetine dualarımızı kabul etsin inşallah.

Rabbim evladıma,aileme sevdiklerime sağlık sıhhat versin.Tüm hastalara şifa ve sabır versin.Evlerimize bereket ve huzur versin.Bizi bencil ve art niyetli insanlardan korusun.Kalplerimize daha çok merhamet versin.Yavrularımızı iyileriyle karşılaştırsın.

8 yorum:

  1. Mümkün olduğu kadar öyle görüntülere bakmamaya çalışıyorum. Gerçekten tedbiri elden bırakmamak gerek. Neler bar Dünya'da öyle olaylar oluyor ki bazen iyiki cehennem. Var diyoruz

    YanıtlaSil
  2. çok içim acıyor gerçekten çok çok üzgünüm unutamıyorum bir türlü ki video nun tamamını izlemedim Allah belasını versin ya çocukların bütün geleceklerini mahvediyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarımızın geleceğinide etkiliyorlar tabi:( tacize,istismara,şiddete uğrayan çocuklar düzgün tedavi goremediği zaman ilerde onlarda ne goruyorsa onu yapıyor:((ahh dıyorum sadece ahh rabbim korusun çocuklara kıymasınlar.Ağır caydırıcı cezalar gelsin bu insanlara

      Sil
  3. :( Ben izleyemiyorum, bakmaktan utanıyorum, bakamıyorum.. Cehennem bunlar için var demişsin ama, cehenneme gelmeden bunların cezası dünyada da yasalarca verilmeli ki ibret olsun.. Elini kolunu sallaya sallaya 5 yıl yatıp çıkamasın mesela :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Ceren o kadar kötü bir adelet sıstemımız var ki derdını anlatıp durusmaya cıkana kadar 5-10sene yatan ınsanlar var..birde çocugunu oldurup iki senede çıkan anne var..:((caydırıcı cezalar gelse keske ama yok maalesef.dertleri vergı vergı

      Sil
  4. gercekten oyle mi soyluyor o kayserideki bebek annesine :( isyerinde agliyorum su an yazdiklarini okuyunca. izlemedim ama okudukca kahroluyorum. cok kotu cok kotu:,(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef:( ahh avukat anlattıkça nası davalara bakıyo mafoldum..

      Sil