15 Ağustos 2016 Pazartesi

Huzur Bulduğum Yerden

  Homeros'un "bin pınarlı İda'sı" , tanrıların dağının eteklerindeyim.. 
Denizin kokusu,dalgaların sesi..ahh ruhumun huzura kavuştuğu yer!
Hangi günde olduğumuzu dahi bilemeyecek kadar rahat ve güzel,sakin,yavaş geçiyor günler.
Biz büyük şehirde yavaş yaşam için dahi bir çaba içerisindeyken, bu sahil köyünde mis gibi yaşıyor insanlar.Meşhur domatesi,kekikli peyniri,dalından mis gibi meyvelerini yiyor,tertemiz sularında yüzüyorum.Oksijeni zaten dünya sıralamasında.. 
Güne buz gibi sularında başlıyor,güneşi denizde batırıyor,bazende yakamozlarda yüzüyorum.Üç beş sayfada kitabımdan okursam daha ne isterim.


 

...Ama o Zeus'u da görüyordu 

çok pınarlı İda'nın en yüksek doruğunda, 

görünce de korku kaplıyordu yüreğini... 

...Hera dosdoğru yürüdü Gargaros doruğuna, 

İda'nın en yüksek tepesiydi bu.... 


2 yorum:

  1. Hiyyyyyyyy.. İçim gitti gitti gitti, nasıl keyfini çıkarmışsın, tadını bilmişsin, helali hoş olsun oh be, ben serinledim mutlu oldum çok sağolasın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm valla uzun zamandır böylesi olmamıştı..gazete,tv yok ohhh zaten koy ıssız,insanlar çok tatlı,herşey tazecik...off geri gitmek istiyorummm,oğlan zaten isyanda "geri gidelim burası sıcak sevmedim hadi özgürlüğe gidelim diyor:))"

      Sil