1 Ağustos 2016 Pazartesi

Konjac Sünger İle Cilt Temizliğim

  Kuru haliyle ponza taşına benzeyen,suyu gördüğünde kendinden geçip tombik yumuşacık hale dönen bu süngerler Japonlarında güzellik sırrıymış.Ee zaten duymayan,bilmeyen kalmadı artık.Yeni anneyken keşfetseymişim keşke o donuk suratla dolaşmak zorunda kalmazdım..
  Konjac cilt temizleme fırçaları gibi tahriş etmiyor,sivilceleriniz varsa patlatıp yaymıyor.Devamlı kullanıldığında gözenekleri küçültüyor ve gerçekten güzel bir temizlik sağlıyor.Makyajı temizledikten sonra bile biraz tortu kalır ama en son konjac ile yüzümü sildiğimde tertemiz oluyor.İçine temizleme jeli sıkanlar varmış ama bana pek hijyenik gelmedi o yöntem.
  Kullanmadan önce ve sonra durulamak gerekiyor.Ayrıca üç ayda bir yenisiyle değiştirmeli.Ben kullandıktan sonra asarak kurutuyorum.
%100 bitkisel ve doğal oluşu ayrıca narince arındırması bence çok iyi.İlkini Sephora'dan almıştım gereksiz pahalı, bu 15tl civarı eklips markanın ondan bir farkı yok.
Oğluma bebekler için olanından aldım ve çok memnun kaldım zaten cildi çok hassas o yüzden herhangi bir kese yerine bununla hafif bir ovalama yeterli oluyor.Yalnız bizdeki artık eskidi ve şuan yenisini bulamadım:( Vucut için olanlarıda varmış şimdi onlardan da almak istiyorum.Birçok farklı markada var fakat internette bununda sahteleri mevcut o yüzden güvenilir yerlerden almakta fayda var.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder