20 Mart 2017 Pazartesi

30'dan Boy Veriyorum

  Dirty thirty😆nihayet geldi.. Geldi yine yılın o anı.İyi ki doğmuşum be! Gönülden ve ağız dolusu bir "iyi ki" bu.Yeni bir yaş geldiğinde her yıl yaptığım gibi geriye dönüp şöyle bir baktığımda; beni büyüten acılar,akıllandım dedirten hatalar,bir daha asla dediklerim,acılar,kayıplar,sevinçler,doğumlar.. Geçip gidiyormuş hakikaten onu anladım.
  Keşke çocukluğuma dönsem diyenlerden değilim çünkü şuan tam olduğum yerde mutluyum ben.Oğlumla ve hayatımın aşkıyla tam olmam gereken yerdeyim diye düşünüyorum.miş,halt yemiş onlar!
  Geçen gün İnstagram da paylaşmıştım bunu; "Dajko(babişko) saçım nası olmuş dedim ve bu resmi göndermişim sanmıştım ama sadece foti gitmiş sorum gitmemiş..o bana karşılığında ne dediii? "Babammm o gözlerinin altı ne öyleee😱gel haftaiçi sana krem serum fln alalım bide gülme artık çok kırışıyosun" diye msj attı😳oy ben kendimi nerelere atam..fiyuuuu 30 yaşa yaklaşıyoruz tabisi boru deil😒göz altı,göz üstü,sabahı,akşamı ayrı ayrı kremler&maskeler kullanan bi kadında değilim.Eee bide gülerim,öyle böyle değil hemde 32diş sırıtırım,gamzelerim çukur çukur olana kadar gülümserim, varsın bu sebepten kırışsın yanaklarım pehhh! Kırışmışımmmmış! Rakamsal olarak 29dan bir farkı yok benim için 30un düne göre bugün yine aynıyım,saçımda beyazım yok ama kaz ayaklarım var:) kilom senelerdir +-3 hep,ders aldım desemde aynı hataları yaparım,hala sofrayı kaldırmamak için sohbeti uzatırım,kapı gıcırtısına oynarım bak bu da değişmez işte ama büyümüyorum,büyüyemiyorum! M&m paketindeki çikiletaları renklerine göre ayırıp sonra yiyorum leyn ben, hala bisküviyi (oreo demedim bak🤣) ayırıp önce kaymağını kemiriyorum,ne büyümesi hahaha..yaşlanıyoruz işte yavaştan bedensel o sadece.. Ayyyy bide şimdi 20lerin saflığı gidip 30ların olgunluğu aynı gün mü yükleniyor sisteme, bilen varsa bi yeşillendirsin🙈😄 "
+

  O kadar tatlı mesajlar geldi ki bayıldımmm! Şimdi sana 30'dan boy veriyorum arkadaş bi halt yok burada:) Reklamlarla beynimize kazınan 30 yaşdan itibaren gözaltı kırışık ve detox kremleri kullanma yaşı aslında bir yaşlanma belirtisi değil.


3 yorum:

  1. Hahaa :) benimds otuzuma ramak kaldi ve aynı sırıtmalardan dolayi kiristim :) yüzüm hep saskin maynus gibidir devamli gülerim memnunum halimden :) amann bosverin bence gayette güzelsiniz masallah saclarda yakisms :) bu arada iyiki dogdunus iceberginizle mutlu mutlu ömürler.esinizlede tabisi :) bide pasta yaptim size haha 🎂

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar <3 30'lar güzel sen de seveceksin eminim :)

    YanıtlaSil