17 Mart 2017 Cuma

Ara Ara Çoşan Çekip Gitme İsteğim

  Şuan yağmur yüzünden yolda kaldık.Nasıl bir şehir ki bu hava güzel olunca trafik,tek damla yağsa trafik,iş saati trafik,okul saati yada cuma günü trafiği...ohoo daha bunun maç günü,haftasonusu,mitingi ve daha neleri var! Valla bıktım! Bıktım ama el mecbur şimdilik çekiyoruz.

  Zaten ne zamandır aklımda olan daha küçük bir büyük şehire taşınma arzusu bastırıyor.Bursa yada İzmir gibi bir şehirde  bir kasabaya.Şehirden uzak sakin bir yerde ama 45dk sonra merkezde olabilecek türden bir yere.Seferihisar falan gibi.
  Aile,akraba,arkadaş olayından bahsedenler var fakat bana göre gereksiz ayrıntı bunlar.Ailem yakında olduğu halde ne benim onlara, ne onların bana bi hayrı yok! Arkadaş her yerde bulunur zaten ki gezip,tozma,iş,çocuk vs derken zaten çok vakit buluşup görüşemiyoruz ki.. Benim için yuva dört duvarı olan bina değil hislerdir.KocCamın ve çocuğumun olduğu heryer yuvam! 
  Yaşa(maya)dığımız şehir koca bir şantiye sagası oldu! Aşırı hızlı giden beyon arabaları ve hafriyat kamyonlarının kazalarını görüyoruz gün aşırı.Kalabalık yerlerde bomba patlar korkusuyla heryerede gidemiyoruz.İstanbul dışı diye gittiğimiz Şile,Polenezköy gibi yerlerde ki piknik alanları,kırlar dipdibe dolu ve zaten buralara gitmek içinde erken saatte yine trafiğe girmek gerekiyor😳
  Çocuğumu yürüme mesafesinde bir kreşe gönderemiyorum çünkü çoğunluk sübyan mektebi kalanlarda bahçesi bile olmayan lüx binalardaki okullar.Betondan çıkıp betona girmesin diye,nefis bir korusu ve çimden bahçesi olan bir okula gittiği için minnak bile trafik çekiyor sabahları.Stres!!!
  Peki neden hala küçükte olsa bir büyükşehir isteği? Çünkü az gelişmiş ülkemde elle tutulur tüm sanat etkinlikleri,tiyatro ve konserler,sergiler,fuarlar hep belli yerlerde.. Yada en iyisi ikinci bir ev alıp köyde falan ama bunaldıkça oraya kaçmalı.. 
  Çok sıkıldım çooook! 

3 yorum:

  1. Ben de istanbuldan uzakta yaşayamam sanırdım ama bir hesap yapınca daha avantajlı oluyor. Mesele senede kaç kez sergi konser vs gidiliyor. Yurt dışında yaşarken senede en az 3 kez İstanbul'a geliyor ortalama 1 ay kalıyordum yakın zamana kadar. Toplam 90 gün yapar. İstanbul'da yaşasaydım haftada bir anneme gelsem bile 52 gün görecektim ki o da zor. Geldikçe gidiyorum kültürel aktivitelere de, burda da yapmaya çalışıyoruz. Sonuçta her açıdan memnunum sakin yaşamdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ciddi ciddi düşündükçe fark ettim dediğ hesabı.Annemler dibimde ama öyle çocuk bakcaklarda ayda bikere çıkabiliyoruz anca bi oyuna yada konsere gidebiliyoruz düşünümce aynen dediğin hesap çok haklısın.Tabi bide avrupa farkı var parklar vs çocuklar için güzel imkanlar var.Ahh iş imkanını bi ayarlasam en azından bursaya fln istanbula işi için gidip gelinebilir çok bunaltıcı burası:(

      Sil
  2. İstanbul'da yaşarken asla başka yerde yaşayamam derdim, şimdiyse asla gezmek için bile gelemem diyorum :) Kolaylıklar dilerim orda yaşayanlara..

    YanıtlaSil