23 Mart 2017 Perşembe

Mutlu Dişler İçin

  Heyyy oğluş bugün okulda diş maketi fırçalamış,tekerleme öğrenmiş.Sağlıklı ve çürük diş resimlerini görmüş vee dişlerine daha iyi bakmaya karar vermiş ama çokolatada güzelmiş:)) Haftaya rutin diş kontrolümüz var genel olarak bir sorun yok ama iki dişte renk değişimi var:( Sanırım temizlenebiliyor.Birde şu florür kaplama vs olayı var o konuda bilgi almak istiyorum gerekli mi,yan etkisi var mı vs diye.
Önceden söyleme gafletinde bulundum ya sürekli soruyor "Hadi artık ne zaman gidiyoruz?" diye heyecanlı bayaa ee tabi birde öğrendiklerini anlatacak☺
  Bende evde kendimce dişler ne yersek mutlu olur,neleri yersek mutsuz olur diye bi oyun yaptım.Biraz ters tepti çünkü tuttu çocuğun canı kinder istedi ya:)) Onu hiç düşünemedim ben hey allahım hehe:D Neyse bir kaşık Ovamaltine ile olayı tatlıya bağladık tabi.Çürüş diş resimlerini gördükten sonra iğrendi dişlerim çürümesin ben iyi fırçayalım,yediklerime dikkat edelim diye hatırlatıyor arada..
Oyunda bu efenim..
Ben dergiden kestiğim yiyecek resimlerini ortaya koyuyorum ve teker teker üzerinde sohbetler ederken ondan yerleştirmesini istiyorum.Ne yersek dişlerimiz sevinir,sağlıklıdır vs.. Domates nerde olur hatta havuç yerde,elma ağaçta olura kadar vardı konu.Çocuklarla muhabbetin nereye gideceğini kestirmek zor fakat çok çok zevkli.Basit bir oyun belki ama uzuuunca bir sohbet konusu oldu bize..

2 yorum:

  1. Ayy pek güzelms kizim büysnde bende yapiyim bunu 😃 aferin ice berge 😃

    YanıtlaSil