2 Mart 2017 Perşembe

Yaz Motivasyonum

  Az da yesem çokta yesem aynı anlayamadım ben bu vücudumu bir türlü.Boyum 1.78 o yüzden 62 kilo olmam çok abartı durmuyor hatta 36 bedene sığışabiliyorum:))) Ama üstüme hayatta olmaz çünkü baya bayaa maymun kollarım var hahaha bide omuzlarım çok geniş o yüzden en iyi ithimalle medium ama rahat olduğum için large giyiyorum.Ama şu jölemsi göbek çok sinirimi bozuyor ya:( 
  Bu aralar cardio arttırıp özellikle bölgesel sorunlar için olan hareketleri yapmaya başladım.İlk etapta bacaklarımda hatta üst bacaklarımın iç bölgelerinde dahi gözle görülür bir sıkılaşma oldu ama o göbek???!!? Su içsem hooop öne doğru kaykılıyor ya! Aslında şeker,alkol,hamur işi vs dikkat edilse ağır göbek hareketleriyle gider sanırım ama bende de o yok anacım.Haftada 4 gün birer saat olacak şekilde çalışıyorum.
  Offfffhhggg tamam şu iki fotideki kıyafetlerden alıyorum kendime veee yaza onların içine girilecek!!! O kadarrrr! 




Dün akşam saat olmuş 21:27 benim kocCa çok severim diye kazandibi almış gelmiş birde araızlığa bak yanına dondurma almış! Aayyy ölzemmmm bu adam beni delirtcek! Hainnn:)

2 yorum:

  1. Ilk kiyafet sahane durur sende! ben yer cucesi oldugum icin ayrica ozenirim.. gobek icin tek yol prank bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yol benim iştahımı köreltmek:)) Bende çok beğendim ilkini plank konusunda pek becerikli değilim 40sn den fazla duramıyorum:( Ama hergün deniyorum süreyi uzatıp alışmak için.

      Sil