17 Mart 2017 Cuma

KızılDerili Partisine Hazırlık

  Minnağın okulunda geçenler bir çadır kurmuşlar ve okulun korusundan çalı çırpı vs toplarken akıllarına kızılderili partisi (böyle söylemek hoş değil gibi geliyor amerikan yerliside pek uygun değil sanki) yapmak gelmiş.
  Hemen pintereste baktım sonra gidip craft kağıdı ve renkli tüyler aldım.Çeşit çeşit kurdela,boncuk vs zaten evde olan materyaller.Sonraaaa bir ceket ve birde savaş baltası yaptım.Keçeden de bir başlık.Aslında vakit olsa daha hoş bir şey çıkardı belki ama neyse.
Tabi bunca şeye birde şahsına uygun bir yerli ismi bulmak lazımdı. "Oktan hızlı geveze kartal" birde kendisinin istediği "zıpzıp gergedam" var.Bende "daldaki çiğ tanesinin üzerinden esen ılık rüzgar" 🤣😆😆 Sonra baktım eğlence çıkıyor kuzenlere mesaj attım ; "istenmeyen tüy","sevdi olmadı","serbest gezen köy tavuğu"... daha neler neler.Minnağın etkinliğinden bize iki saatlik malzeme çıktı.



3 yorum:

  1. Yaa cok yakisikli masallah oglun. Kizildereli olmakta yakismis haha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺☺şekilden şekle girdik hahaha çok eğlenceli oluyor böyle şeyler

      Sil
  2. Karderili iskeletor olsun haha :) kar burda beyaz haha beyaz derili :)

    YanıtlaSil