2 Nisan 2018 Pazartesi

Ruh Halim


    Bu aralar sosyal medyada fazla aktif değilim, akşamları minnak uyuduğunda film izliyor çoğunlukla kitap okuyorum. Bazı sabahlar acaip enerjik oluyorum bazen yastığa gömülüp sürünerek kalkıyorum.Geçen hafta işle ilgili bir sıkıntı yaşadık ve tüm verdiğimiz kararları etkileyecek gibi duruyor,İzmir'e gidemeyebiliriz yani şehir değişikliği planları askıda şuan yinede Sinop'ta bir dağ evi yaptırmak daha küçük ölçekte bir plan olduğu için o devam ediyor. Bu olay canımı gerçekten çok sıktı. Okul olayını ne yapacağız işte o çok büyük sıkıntı, ondan daha geniş bahsedicem..
   Birde bu sıkıntılardan mı yoksa bahar havasının verdiği o psikolojiyle mi bilemiyorum artık kendimi temizliğe verdim:))) Dip,köşe eve giriştim ama ne temizlik anlatamam..en son kollarım kopmuştu o uyuz fransız balkon camları silerken.Üstelik sonra yağmur yağdı, hemde arap diyarlarından gelen çamurlu yağmur! Teşekkürler evren!  Daha fazla yorum yapmıyorum aşağıdaki arkadaş gerekli her şeyi söylemiş zaten:)

2 yorum: