29 Haziran 2018 Cuma

Tatile Gitti Dönecek :)

   Berkay'ın okulda son günü çünkü taşınma işlemi %80 olacak gibi. Onu akşam 4 gibi almaya gideceğim herkesle sımsıkı sarılmışlar,vedalaşmış ama kabul etmiyor başka bir okula gitmeyi ki ben olsam bende istemem beton bir yere girmeyi çocuk mis gibi ev yemeklerini,koruya açılan okul bahçesini bırakmak istemiyor. Gerçi bu sene artık anaokulu hazırlık okuyacak bir sonraki sene ilkokul!!!!!! Büyüdü benim minnak patatom. Neyse yarın kısmetse yola çıkıyoruz önce İzmir'e. O civarda gezeceğimiz antik kentler ve tabi ki aquaparklar var.
Berkay'a birde aksiyon kamera aldım,su altı kabı vs var çok istiyordu bir fotoğraf makinesi bakalım nasıl çekimler yapacak. Sonra gelince hazır İstanbul boşken bir kaç müze vs gezer sonra 20 günlük karadeniz turumuza çıkarız diye düşünüyorum. Sonra yine egeye döneceğiz ve tabi ağustosta kardeşimin sözü olacak. Yani bir minnak daha büyüdü de yuva kuruyor. Hani şu daha dün 4 yaşındaki yeğenini halıya sarmış ve o arada en sevdiği oyuncağı erişemesin diye yüksek bir yere kaldırmış inanılmaz olgunluktaki kardeşim! Dayı yeğen bağrış çağrış, yuvarlanmalı, güreşli falan acayip bir ilişki içerisinde.Bu haliyle bu çocuk nasıl evlenecek bakalım.
  Tabi bu arada derede bir ara vize başvurusu yapmam lazım. Eğer bir sorun çıkmazsa eylül de oğluma küçük bir sürprizim olacak. Aralarda hep gelip gitmem lazım tabi o yüzden baya hareketli bir yaz geçireceğiz sanırım. Şimdi yolda dinlenecekler listesini de bir kontrol edeyim:)) 

4 yorum:

  1. Ne güzel bir plan. Umarım tüm istediklerin olur. Güzel bir tatil olsun.:)

    YanıtlaSil
  2. Ay ay ay heyecaaaaaan! Iyi tatiller diyecektim ama genisletip iyi kocaman yaz keyifleri diyecegim!
    Ya bu arada haliya dürüm mü yapmis cocugu ahahahah koptum yaaa sahane! Bence harika baba olur ondan! :))))
    Cok cok yaz ne olur, seni okudukca ulkede icim aciliyor, keske her gun yazsan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halıya dürüm yapıyor,banyodayken ışığı kapatıp kaçıyor,yapbozlarının son parçasını saklıyor.Öyle olgun öyle aklı başında maşallah:))Dün geldim İstanbula işlerimi halledeyim kısmetse cuma karadenize gidiyoruz bakalım.

      Sil